چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
از «عمو قاسم» تا «جان فدا» در نشست کتابخوان خانوادگی در هرمزگان معرفی شد

هرمزگان - به منظور تبیین شخصیت و مکتب سردار سلیمانی، نشست کتابخوان خانوادگی در هرمزگان با معرفی آثار مرتبط با این شهید از «عمو قاسم» تا «جان فدا» برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، اداره کل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان همزمان با میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها و چهارمین سالگرد شهادت سردار فاطمی شهیدحاج قاسم سلیمانی، چهارشنبه نشست کتابخوان خانوادگی را به منظور تبیین شخصیت و مکتب این سردار بزرگ با حضور ۶ خانواده از اعضای کتابخانه‌های عمومی استان برگزار کرد.

در شرق هرمزگان، خانواده ۵ نفره جعفری عضو کتابخانه شهید بهشتی شهرستان میناب کتاب «جان فدا» را معرفی کردند.

خانواده سه نفره غریب نواز عضو کتابخانه فرهیختگان دهستان ایسین در شمال شهرستان بندرعباس به معرفی کتاب‌های «عمو قاسم» و «از چیزی نمی‌ترسیدم» پرداختند. خانواده چهار نفره صابری از کتابخانه الزهرا شهرستان حاجی‌آباد در شمال هرمزگان با معرفی کتاب‌های «جستاری در خاطرات شهید حاج قاسم سلیمانی» و «عمو قاسم» در این نشست کتابخوان خانوادگی مشارکت داشتند. خانواده سه نفره فیروزی از کتابخانه سید احمد خمینی بندرعباس با ارائه کتاب «دلنوشته ای برای حاج قاسم» در این فراخوان شرکت کردند.

خانواده دو نفره انصاری از کتابخانه باقرالعلوم پارسیان در غرب هرمزگان با معرفی کتاب‌های: «از چی نمی‌ترسیدم» و «سرباز نامه اثر افشین اعلا» در این پویش کتابخوانی شرکت داشتند و خانواده چهار نفری سعادتی از کتابخانه امام خمینی ره شهرستان رودان در شمال شرق استان با معرفی دو کتاب «ذوالفقار» و «عمو قاسم» در این رقابت کتابخوانی حضور داشتند.
  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها