دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
همخوانی تخت خواب با ابعاد اتاق

مسئله بسیار مهمی که باید در خرید تخت خواب دو نفره مد نظر بگیرید، ارتفاع آن است. بعضی افراد تخت با ارتفاع بلند را دوست دارند و برخی دیگر تخت خواب با ارتفاع کوتاه تر. بعضی تخت خواب ها مثل مدل کلاسیک، دارای تاج در قسمت بالای خود هستند. در صورتی که قرار است زمان خرید, قیمت تخت خواب باکس دار دونفره را بسنجید و آن را براساس محدودیت جا، در زیر پنجره قرار بگیرد پیشنهاد می‌شود این مورد را فراموش نکنید. رنگ چوب تخت خواب تان هم از مسائل واقعاً مهم است. چرا که بار زیاد دکوراسیون اتاق خواب تان بر دوش تخت خواب است.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ مسئله بسیار مهمی که باید در خرید تخت خواب دو نفره مد نظر بگیرید، ارتفاع آن است. بعضی افراد تخت با ارتفاع بلند را دوست دارند و برخی دیگر تخت خواب با ارتفاع کوتاه تر. بعضی تخت خواب ها مثل مدل کلاسیک، دارای تاج در قسمت بالای خود هستند. در صورتی که قرار است زمان خرید, قیمت تخت خواب باکس دار دونفره را بسنجید و آن را بر أساس محدودیت جا، در زیر پنجره قرار بگیرد پیشنهاد می شود این مورد را فراموش نکنید. رنگ چوب تخت خواب تان هم از مسائل واقعاً مهم است. چرا که بار زیاد دکوراسیون اتاق خواب تان بر دوش تخت خواب است. و همین مورد که احتمالاً از نظرتان دور باشد بسیار مهم است.

همخوانی تخت خواب با ابعاد اتاق

زمان خرید از قیمت تخت خواب دو نفره در یافت آباد و موارد دیگری را زیر نظر داشته باشید این است که شما مدل خوابی که قصد دارید تهیه کنید با سایر مبلمان دیگر شما همخوانی داشته باشد برای اقدام به تهیه خواب اول اتاق خود را اندازه گیری کنید. انتخاب های بهتر شما خواب های سلطنتی و زینتی هستند اما اینها محیط بسیار زیادی را درگیر می کنند و درصورتیکه با شلوغی محیط مشکل دارید انتخاب خوبی نیستند که اگرچه به ابعاد اتاق شما نیز بستگی دارد.

لوازم جانبی خواب

در زمان تهیه تخت خواب دو نفره ارزان با قیمت، بیشتر توصیه می شود فریم های تخت و تشک ها هر ده سال تعویض بشود و بر این اساس این دو مورد بیشتر به عنوان مشخصه های رختۀ موجود تهیه می شوند. در صورتی که قاب و تشک با یک تخت نو خریداری شود، کار ساده تر می شود؛ با این وجود، در صورت خرید مستقل، باید مقداری در اندازه ها توجه شود، چرا که سایز و تقارن بایستی با ابعاد تخت یکی باشد که احتیاج به انتخاب مناسب این دو لوازم جانبی مهم دارد.

تخت‌خواب دونفره با تاج و پایین تخت

این نوع از تخت‌خواب، برخوردار از تاج و بخش پایین تخت است و اغلب از فلز و چوب تولید می‌شود. مورد مهم این است که در این نوع، تاج تخت همیشه از بخش زیرین بلندتر تولید می‌شود و جزئیات تزیینی استفاده شده در آن‌ها شبیه هم است. از نکات مثبت این مدل، محیط زیر آن است که می شود برای گذاشتن لوازم اضافی، از آن بهره گرفت.

تخت‌خواب پلتفرم

از یک تخته ساده بهم متصل تختخواب دونفره پلتفرم ساخته می‌شود که روی آن تشک قرار می‌گیرد. این نوع از تخت‌خواب‌ها بیشتر از چوب تولید می‌شوند و برخودار از دیزاین ساده‌ای هستند که آن را بسیار مدرن نشان می‌دهد. دقت داشته باشید که این مدل تخت‌ها برخوردار از ارتفاع کمی تا زمین هستند و از فضای زیرین آن نمیشود استفاده کرد.

تخت‌خواب دونفره با تاج مستقل

این نوع تخت خواب دو نفره با قیمت فقط دارای کفیِ تخت است که تشک روی آن قرار می‌گیرد و در بخش بالای آن، تاج مستقل قرار دارد. مسئله مهم اینجاست که این نوع تخت‌خواب، هیچ چهارچوبی ندارد و به‌همین خاطر بهره گیری از آن، خیلی مقرون‌به‌صرفه است. همینطور تاج مستقل این نوع، آن را به گزینه انعطاف‌پذیری مبدل می‌کند که در هر تامی که احتیاج به تغییر دکور داشته باشید، می‌توانید آن را به راحتی عوض کنید.

تخت خواب سفید و طیف رنگی صورتی

بدون شک تخت خواب های صورتی یکی از موثر ترین انتخاب ها برای غافلگیر کردن دختران نوجوان به شمار می آید. رنگی که پر از انرژی و شادی است. شما می توانید با استفاده از یک تخت خواب یک نفره صورتی و یک روتختی سفید صورتی کار ایده پردازی محیط اتاق خواب فرزندان خود را بسیار زیبا انجام دهید. برای این دیزاین می توانید از لوازم جانبی همراه هم ایده بگیرید. برای مثال میز توالت و آینه همراه که خیلی زیبا با تم سفید صورتی دیزاین شده است در کنار کمد لباس سفید صورتی مناسبترین ایده پردازی را برای شما ایجاد می کند. علاوه بر رسیدن به یک دیزاین جذاب شما می توانید کار جمع و جور کردن لباس و لوازم آرایشی بهداشتی اتاق فرزند خود را نیز بهتر از قبل دنبال کنید. اگر می خواهید ایده شما متمایز تر و جذاب تر نمایان کند می توانید اتاق را با تم صورتی هم دیزاین کنید.

همخوانی تخت خواب با ابعاد اتاق

تخت خواب دو نفره با دیزاین بسیار ویژه

پسرها اصولاً علاقه ای به دیزاین کردن اتاق خواب های خود ندارند، اما اگر سبک بسیار خاصی را به آنها عرضه کنید بدون شک تمایل به چیدمان اتاق خواب خود پیدا می کنند. تخت خواب بسیار خاص یک نفره که با بهره گیری از باکس های چوبی جذاب تر از همیشه طراحی شده است در کنار میز های پا تختی یک تصویر بسیار گیرا را بدون احتیاج به هیچ وسیله دکوری برای شما فراهم می سازد. حالا اگر می خواهید این ایده پردازی جذاب تر به تصویر کشیده شود این امکان را دارید که از میز مطالعه، کمد و کتابخانه بسیار زیبای این خواب هم بهره بگیرید. تم رنگی آبی کاربنی و کرم رنگ به طورعجیبی باعث زیبا سازی این دیزاین شده است. بکارگیری یک روتختی ساده آبی کاربنی موجب چشم نواز تر شدن این تصویر خواهد شد.

تخت خواب دو نفره با دیزاین شبیه به قایق

درصورتیکه فرزند شما تمایل دارد شبیه ناخداهای دریایی به چیدمان اتاق خواب خود بپردازد برای شما یک توصیه جذاب داریم. شما می توانید با بهره گیری از قیمت تخت خواب دو نفره عرضه شده در تصویر یک ایده پردازی بسیار خاص را برای اتاق خواب خود آماده سازید. همینطور این امکان را دارید که از لوازم جانبی همراه که با همان تم رنگی سفید و قهوه ای دنبال شده است هم استفاده کنید. در کنار رنگ بسیار جذاب این کار مخصوص دیزاین بسیار جالب این تخت خواب به خود اختصاص داده است.

تخت خواب دو نفره تاشو

درصورتیکه محیط کافی در اتاق خود ندارید، پیشنهاد می‌کنیم تخت خواب تاشو دو نفره تهیه کنید. این نوع تخت‌ها به شکل افقی و یا عمودی به دیوار و یا کمد دیوار تعیبه می‌شوند و برخوردار از جک هستند. در زمان استفاده، لازم است دستگیره آن را به طرف بیرون بکشید تا بتوانید از تخت خواب خود استفاده کنید. نیاز به ذکر است که بافت پیشنهادی برای این محصول ام دی اف است.

تخت خواب دو نفره فلزی

این نوع تخت خواب ها جزو پر استفاده ترین محصولات موجود هستند، به این دلیل که درمقایسه با تخت های چوبی کم وزن تر بوده و هزینه کمتری دارند. در برخی از مدل‌های این کالاها، چرخ‌هایی نصب شده است که بودن آنها حمل و نقل تخت را برای شما آسان تر می‌کند. از نکات منفی این محصول می‌شود به صدا دادن بدنه فلزی آن اشاره کرد. احتمال دارد پس از مدتی با هر حرکتی بر روی تخت، صدای اذیت دهنده فلز به گوش برسد.

تخت خواب دو نفره چوبی

تخت خواب‌های چوبی درمقایسه با جنس فلزی در فروشگاه بنیزما از گوناگونی بیشتری برخوردارند. یکی از انواع محبوب این گروه از سرویس‌های خواب، نوع جک دار آن است. در این گونه محصولات با بالازدن جک می‌توانید از محیط زیر تشک تخت به بهترین شکل استفاده کنید. همینطور در برخی از تخت‌های چوبی کشوهایی تعبیه شده است که با بهره گیری ازآن فضای بیشتری برای گذاشتن وسایل خود دارید. در این حالت دیگر نیازی به تهیه کمد یا فایل کشویی نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

تازه‌ها