سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
داستان «پیس‌پیس هیولا رو بُکُش» منتشر شد

فارس- داستان «پیس‌پیس هیولا رو بُکُش» توسط انتشارات شرق‌بنفشه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شیراز، داستان «پیس‌پیس هیولا رو بُکُش»، داستانی دلنشین در ارتباط با ترس‌های کودکانه است. ترس‌هایی که منجر به دوستی با منبع ترس می‌شود. در این داستان ترس و دلیل ترس و راه‌های مواجهه با آن به شیوه‌ای کاملاً کودکانه و شیرین روایت شده است.

مرضیه جوکار نویسنده نام‌آشنا، که در حوزه کودک و نوجوان آثار تحسین‌شده بسیاری دارد این‌بار نیز توانسته بر اساس تخیل کودکانه داستانی موفق بنویسد.

داستان پیس‌پیس هیولا رو بُکُش، با تصاویر زیبای نیلوفر قدرت‌زاده، جذابیتی دوچندان پیدا کرده است.

در همراهی با این داستان با شخصیت‌های نیما و چاچا و لولوی موقشنگ آشنا می‌شوید. دنیایی که ترس را به فرصتی برای دوستی بدل می‌کند.

در پشت جلد کتاب می‌خوانیم: لولو گفت: «بابای من از علامت سؤال می‌ترسه. همیشه هم یه خوابِ بد می‌بینه. توی خوابش صدها علامت سؤال دنبالش می‌دون و اون فرار می‌کنه. بعد از خواب می‌پره و شروع می‌کنه به داد زدن. تو کتاب‌هاش اصلاً علامت؟ نیست. تا دلت بخواد نقطه هست. آخه بابام نویسنده‌س. «قصه‌های لولویی» رو اون نوشته. نقطه سرِ خط.»

به گزارش ایبنا؛ پیس‌پیس هیولا رو بُکُش، نوشته مرضیه جوکار با تصویرگری نیلوفر قدرت‌زاده در ۳۶ صفحه، به قیمت ۷۸ هزار تومان، به تازگی توسط انتشارات شرق‌بنفشه منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها