دوشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
برگزیدگان مرحله اول پویش ملی خوانش کتاب در ایلام معرفی شدند

ایلام-با اعلام نظر داوران؛ برگزیدگان مرحله اول پویش ملی خوانش کتاب در کانون پرورش فکری استان ایلام معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، زهرا صادقی و کانیا ناصری از اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان های مهران و ایوان، به عنوان برگزیدگان مرحله اول پویش ملی «خوانش کتاب» شدند.

در این پویش سراسری با شعار «آینده خواندنی است» تعداد ۵۰ اثر پویش کتاب توسط اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری ستان شرکت داده شده بود و از این تعداد در مرحله اول کشوری دو اثر در بخش کودک و روی خط کتاب برگزیده و معرفی شدند.

به گزارش ایبنا، پویش ملی «خوانش کتاب» با شعار «آینده خواندنی است» با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی و بالابردن کمی و کیفی فعالیت کتاب‌خوانی کودکان و نوجوانان، تقویت سواد خواندن از طریق تقویت مهارت‌های دیداری، شنیداری، گفتاری و خواندن، ایجاد بستر مناسب برای تقویت کنشگری، معرفی کتاب مناسب و استفاده مطلوب از فضای مجازی با جلب مشارکت دانش‌آموزان، خانواده‌ها در جهت توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی از آبان ماه سال گذشته آغاز و تا پایان سال تحصیلی جاری ادامه خواهد داشت.

در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام بیش از ۱۷۰ هزار جلد کتاب ویژه اعضای کودک و نوجوان و والدین و اولیای تربیتی وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها