چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
کادر آموزشی مدرسه ناشنوایان پیوند بندرعباس تقدیر شدند/ لزوم تشکیل گروه‌های مطالعاتی و پیک کتاب

هرمزگان - به مناسبت گرامیداشت روز معلم در هرمزگان، از کادر آموزشی مدرسه ناشنوایان پیوند بندرعباس تقدیر شد و تشکیل گروه‌های مطالعاتی و پیک کتاب مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، مسئولین اداره کتابخانه های شهرستان بندرعباس، با حضور در مدرسه ناشنوایان پیوند، از معلمان و کادر آموزشی تقدیر کردند.

سرپرست اداره کتابخانه های شهرستان بندرعباس ضمن تبریک روز معلم عنوان کرد: معلمان جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارند. آن‌ها استعدادهای کودکان و نوجوانان را کشف کرده و شکل می‌دهند و از کودکان یک سرزمین شهروندانی مسئولیت‌پذیر می‌سازند که آینده جامعه را شکل می‌دهند.

رضوان شیبانی افزود: مدرسه ناشنوایان پیوند در مرکز شهر بندرعباس واقع شده است و ۵۰ دانش آموز ناشنوا و کم شنوا در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

وی هدف از اجرای این برنامه را قدردانی از معلمان و کادر آموزشی مدرسه عنوان کرد و گفت: از دیگر اهداف این دیدار، دعوت از دانش آموزان و معلمان به منظور حضور و عضویت در کتابخانه، تشکیل گروه های مطالعاتی و پیک کتاب در راستای دسترسی آسانتر این قشر به منابع خواندنی، معرفی بخش‌های مختلف کتابخانه‌ها و بخش ناشنوایان کتابخانه اندیشه آیت الله خامنه‌ای بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها