پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
احمدرضا اسعدی برای خرید کتاب چه پیشنهادی داد؟

گلستان- احمدرضا اسعدی بازیگر، نویسنده و پژوهشگر و فعال در حوزه چاپ و نشر، فهرست پیشنهادی خود را برای خرید علاقه‌مندان از نمایشگاه کتاب سی و پنجم ارائه کرد.

احمدرضا اسعدی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گلستان، ضمن دعوت از عموم مردم به حضور و بهره‌مندی از فرصت برپایی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که به‌صورت حضوری و مجازی برپا می‌شود، گفت: کتاب «قلمرو اشتباهات شما» به قلم وین دائر را برای خرید از نمایشگاه و مطالعه به مخاطبان این رویداد فرهنگی پیشنهاد می‌کنم.

وی افزود: همچنین کتاب «مرد هزارساله» که سیری نو در روش زندگی و شیوه کار شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا است و توسط رضا حجت قلمی شده را پیشنهاد می‌کنم که علاقه‌مندان در فهرست خرید و مطالعه خود قرار دهند.

اسعدی ادامه داد: کتاب «تغییر در شیوه رهبری» اثر جان سی مکسول اثری مناسب خواندن است. مکسول در این کتاب به خوانندگان خود کمک می‌کند تا توانایی و تمایل ایجاد تغییرات لازم در شیوه رهبری خود را کسب کنند و بدین‌وسیله شرایط را برای رشد فردی و سازمانی خود مهیا سازند.

وی ادامه داد: همچنین کتاب «تذکره الاولیا» اثر عطار نیشابوری و نیز «تفسیر ادبی و عرفانی قرآن مجید» اثر خواجه عبدالله انصاری که آثاری ماندگار و بسیار خواندنی و قابل‌توجه و تعمق هستند را پیشنهاد می‌کنم.

به گزارش ایبنا، احمدرضا اسعدی متولد ۱۳۳۳ در گرگان، دانش‌آموخته ادبیات نمایشی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما، تلویزیون، پژوهشگر، کتابدار، ویراستار، ناشر است و در کنار نقش‌آفرینی در آثار متعدد از وی تاکنون آثاری چون نمایشنامه‌های بافتن تا یافتن، طاقیه در خون، صید غول، یک‌مشت دل و نیز مجموعه «آدمیت هنر است جان برادر دریاب» با عناوین دانه‌های کنجد، انار، بلوط و پسته به‌صورت چاپی و مجازی روانه بازار نشر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها