جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
نمایش تازه‌های کتاب حوزه تاریخ در سالن یاس/ از تاریخ ایران باستان تا انقلاب اسلامی

کتاب‌های تاریخی هفت حوزه تاریخ ایران معاصر، تاریخ انقلاب اسلامی، تاریخ دفاع مقدس، تاریخ جهان، تاریخ ایران باستان، تاریخ اسلام و تاریخ محلی در سالن یاس در معرض دید عموم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا امید موسوی، مدیر داخلی سالن یاس گفت: سالن یاس با هدف آشنایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران امسال برای اولین بار کتاب‌های علوم انسانی را به ترتیب رشته دسته‌بندی کرده است.

وی افزود: کتاب‌های موجود در سالن یاس موضوعات تاریخ، هنر، شعر، ادبیات، علوم اجتماعی، دین، کودک و نوجوان و چند بخش ویژه را در برمی‌گیرد

موسوی بیان کرد: در هر بخش یک مشاور متخصص حضور دارد که افراد علاقه‌مند به نشر را راهنمایی می‌کند. کتاب‌های موجود در سالن یاس شامل کتاب‌هایی است که سال ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۳ به بازار کتاب آمده و اعلام وصول گرفته‌اند و اولویت با کتاب‌هایی بوده است که از حیث علمی برتری بیشتری داشتند.

وی در ادامه گفت: برای نخستین بار سالن یاس با ۸ تا ۹ هزار کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد.

موسوی افزود: کتاب‌های تاریخی هفت حوزه تاریخ ایران معاصر، تاریخ انقلاب اسلامی، تاریخ دفاع مقدس، تاریخ جهان، تاریخ ایران باستان، تاریخ اسلام و تاریخ محلی در سالن یاس در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این غرفه امکان خرید کتاب وجود ندارد، بیان کرد: بازدیدکنندگان به ترتیب علاقه کتاب‌های چاپ جدید را می‌بینند و برای خرید کتاب مورد نظر خود به غرفه های ناشران مراجعه می کنند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ آغاز و تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها