چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
حضور ایهام با برترین‌های ادبیات ایران و جهان در نمایشگاه کتاب

نشر ایهام با ۴۰۰ عنوان کتاب در حوزه ادبیات ایران و جهان در نمایشگاه سی‌وپنجم حضور یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) انتشارات ایهام در اولین روزهای سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را در حوزه ادبیات و هنر آغاز کرد. این نشر در این مدت کوتاه تا به امروز توانسته با حدود ۴۰۰ عنوان کتاب در خدمت علاقه‌مندان به ادبیات و هنر باشد.

در کنار چاپ آثار شاعران، نویسندگان و مترجمان مطرح و باسابقه، از مهم‌ترین اهداف نشر ایهام معرفی استعدادهای جوان و کمتر دیده شده در حوزه شعر و داستان بوده که کسب بیش از ۴۰ عنوان جایزه در جشنواره‌های معتبر شعر و داستان کشور نشان‌دهنده موفق بودن این نشر در این مسیر است.

نشر ایهام در حوزه ادبیات جهان نیز با چاپ بهترین و تازه‌ترین آثار ادبی، تا به امروز با چاپ ۵۰ عنوان رمان خارجی و ۴۰ عنوان کتاب شعر از مطرح‌ترین شاعران جهان در این زمینه هم فعال است.

کتاب‌های نشر ایهام اغلب در حوزه‌های ادبیات داستانی جهان، شعر جهان، شعر معاصر، رمان و داستان ایرانی، نقد ادبی، فلسفه، روانشناسی، نمایشنامه وآموزش شعر دسته‌بندی می‌شوند که در قالب ۴۰۰ عنوان در نمایشگاه کتاب عرضه شده‌اند.

در چهار سال اخیر شاعران و نویسندگان نشر ایهام که اغلب از استان‌های مختلف ایران هستند، توانسته‌اند در جوایز ادبی معتبر رتبه‌های مهمی را کسب کنند که از آن جمله می‌توان به کشب مقام نخست و شایسته تقدیر در جایزه قیصر امین‌پور، مقام نخست جایزه حسین جلال‌پور و مقام نخست جایزه ملی شعر جم و برگزیده در جایزه کتاب سال شعر خبرنگاران و نیز جایزه شعر شاملو اشاره کرد.

از جمله آثار عرضه شده از سوی این نشر در نمایشگاه می‌توان به «جای تمام آن‌ها»، «کوبه»، «لب‌کوب، «بوسه مکتوب»، «فوتوپیا»، «چکیده» و «به رنگ صدا» اشاره کرد.

نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها