جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
انتشارات شهدای نیروی زمینی سپاه با ۳۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران

مدیرمسئول انتشارات شهدای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از حضور این انتشارات با ۳۰ عنوان کتاب در نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب تهران خبر داد.

سیاوش نقیبی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: ما برای چهارمین سال متوالی در نمایشگاه کتاب تهران حاضر شدیم و معتقدیم دفاع مقدس و مدافعان حرم متولی‌های زیادی دارد، به همین دلیل ما با محوریت «امنیت پایدار» برنامه‌های خود را پیش می‌بریم.


وی افزود: نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق شمال غربی، جنوب شرق و غرب کشور در حال دفاع از مرزهای ایران اسلامی و درگیری دائم با گروهک‌های پژاک، کومله، ریگی و جند الشیطان است و ما با پرداختن به شهدای امنیت پایدار که در زاهدان، ارومیه، آذربایجان و کردستان جان خود را از دست دادند، در نمایشگاه کتاب حاضر شدیم.


مدیرمسئول انتشارات شهدای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «امنیت پایدار» را شعار این مجموعه در نمایشگاه کتاب دانست و ادامه داد: محتوا و موضوعات کتاب‌ها که با محوریت امنیت پایدار است، غالباً موضوع جدیدی برای مخاطبان کتاب است البته در این بین از پرداختن به دفاع مقدس نیز غافل نشدیم.

وی تصریح کرد: بعد از جنگ برخی از گروه‌های قدرتمند نیروی زمینی سپاه به عنوان سپاه های استانی به کار خود ادامه دادند و افرادی که بعد از جدا شدن از نیروی زمینی سپاه در عضویت سپاه‌های استانی در قالب شهدای امنیت پایدار جان خود را از دست دادند نیز مدنظر بودند و کتاب‌هایی مثل «دلیران یونس» در مورد آنها نوشته شده است.

نقیبی‌نژاد عنوان کرد: علاوه بر خاطره شهدا، خاطرات رزمندگان و فرماندهانی که رهبری عملیات را به عهده داشتند یا در عملیات‌ها حضور داشتند نیز به چاپ رسیده است. آزادسازی تپه‌ها از گروهک تروریستی پژاک در شمال غرب کشور یکی از اقدامات بزرگ نیروی زمینی سپاه بود که در کتاب‌ها روایت شده است. در این عملیات‌ها حدود ۲۵ تا ۳۰ شهید از نیروی زمینی سپاه جان خود را از دست دادند که در مجموعه ۱۹ جلدی «ستاره‌ها» به آن پرداخته شده است.


وی خاطر نشان کرد: انتشارات شهدای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ۳۰ عنوان کتاب در نمایشگاه سال جاری حاضر شده است که ۶ عنوان از این آثار در یک سال اخیر به چاپ رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها