پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸
دیدار ناشران و تصویرگران ایرانی و خارجی در رویداد بین‌المللی نشر

مدیرکل دفتر مجامع و تشکل‌های صنعت نشر با اشاره به رویداد بین‌المللی نشر تهران گفت: دیدار و گفت‌وگوی ناشران و تصویرگران خارجی و ایرانی با هدف معرفی ظرفیت‌های صنعت نشر ایران از جمله برنامه‌های این رویداد است.

اسماعیل جانعلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به «رویداد نشر ایران»، عنوان کرد: این رویداد به مدت سه روز در ۲۴، ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت‌ماه در بخش بین‌الملل برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای این رویداد، میهمانان ویژه دعوت شدند؛ از جمله یمن و ناشران فعالان در حوزه ترجمه همچنین افرادی که می‌توانند برای شناساندن صنعت نشر ایران به دنیا، اثرگذاری داشته باشند، علاوه بر این تعدادی از ناشرانی که در نمایشگاه کتاب تهران به عرضه کتاب پرداختند و در عرصه ترجمه و نشر و تبادل محتوا بین کشورهای مختلف فعال هستند، گلچین کردیم.

جانعلی‌پور ادامه داد: روز نخست، دیدار و معرفی چهره به چهره ناشران با میهمانان خارجی اختصاص دارد و قبل از این جلسه نیز در فضای مجازی به تبادل محتوای الکترونیکی برای آشنایی با یکدیگر خواهند پرداخت.

به‌گفته وی، روز دوم «رویداد نشر ایران» نیز نشست تصویرگران، ناشران خارجی و داخلی برگزار خواهد شد و به تشریح وضعیت تصویرگری در ایران خواهند پرداخت.

جانعلی‌پور با اشاره به برنامه‌های روز سوم ادامه داد: گفت‌وگو و تبادل تجربیات ناشران با یکدیگر و امکان خریداری رایت کتاب برای این روز پیش‌بینی شده است تا از حداکثر ظرفیت موجود در صنعت نشر ایران بهره‌برداری شود.

به گزارش ایبنا؛ سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در مصلای امام خمینی (ره) برپا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها