پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱
مجموعه‌کتاب مثبت صفر کانون رونمایی شد/ وظیفه کانون است که دست مادران را در تربیت کودکان پُر کند

مراسم رونمایی از مجموعه ۱۴جلدی «من به دنیا آمدم» در دومین‌روز نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ در غرفه انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): مراسم رونمایی از مجموعه ۱۴ جلدی «من به دنیا آمدم» با حضور حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عباس محمددینی، مدیر کل نظارت بر انتشارات کانون، زهرا احمدی، مدیر سابق کتابخانه مرجع کانون و جمعی از پدیدآورندگان و تصویرگران این مجموعه، عصر پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت‌ماه) در غرفه انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در سالن ناشران کودک و نوجوان برگزار شد.


مدیرعامل کانون در این نشست درباره این مجموعه گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای اولین‌بار برای گروه سنی مثبت صفر، کتاب تولید کرد. کودکی که می‌خواهد به دنیا بیاید از لحاظ روان‌شناختی حس می‌کند و می‌تواند با مادر ارتباط بگیرد؛ بنابراین وظیفه ماست که دست مادر را پر کنیم. این کتاب سه ویژگی خوب دارد. اولین ویژگی این است که بی‌بدیل است و نمونه مشابه نداشته است. دومین ویژگی این است که محتوای زیبایی دارد که انتقال‌دهنده مفاهیم اخلاقی، دینی و آداب و رسوم ما است و سومین ویژگی، این است که تصویرگری این کتاب را گروهی از تصویرگران جوان انجام داده‌اند.


عناوین این مجموعه کتاب با مشخصات تمامی پدیدآورندگان آن به شرح زیر است:

«دلم می‌خواد تو بغلت بخوابم» به نویسندگی خاتون حسنی و تصویرگری ندا عسگری، «مشک دوو کره دوو» به نویسندگی پیوند فرهادی و تصویرگری ژیلا کبودوند، «وسایل من» به نویسندگی پیوند فرهادی و تصویرگری الهه شیخ‌علی، «ما سه نفر» به نویسندگی خاتون حسنی و تصویرگری نگین علیزاده، «پیش پیش، لالا» به نویسندگی اکرم کشایی و تصویرگری پریسا فرخ‌بخت، «ماه توتو، بیابیا» به نویسندگی مریم اسلامی و تصویرگری نگار اورنگ، «توتو آب، بیابیا» به نویسندگی مریم اسلامی و تصویرگری زهرا غفاری و «توتو باد، بیابیا» به نویسندگی مریم اسلامی و تصویرگری پریسا فرجیان، کتاب‌های «سیب سبز و سیب قرمز» به نویسندگی اکرم هاشمی‌پور و تصویرگری لادن هندی، «شعر لالایی» به نویسندگی مریم هاشم‌پور و تصویرگری گلنوش عطار، «بازی، بازی، نوازش» به نویسندگی مریم هاشم‌پور و تصویرگری لادن هندی، «دالی دالی» به نویسندگی افسانه شعبان‌نژاد و تصویرگری پریسا فرخ‌بخت، «ویزو» به نویسندگی سعیده موسوی‌زاده و تصویرگری اکبر نیکان‌پور و «قند و نبات» به نویسندگی اکرم کشایی و تصویرگری شیلا خزانه‌داری.

مجموعه‌کتاب مثبت صفر کانون رونمایی شد/ وظیفه کانون است که دست مادران را در تربیت کودکان پُر کند

به گزارش ایبنا: نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳ با شعار «بخوانیم و بسازیم» ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط