پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
کتاب «تاکسی دایموند ۵۳» در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌شود

کتاب «تاکسی دایموند ۵۳» جدیدترین اثر انتشارات «ستارگان درخشان» از استان اصفهان است که عصر روز دوشنبه با حضور نویسنده این اثر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب ۱۴۰۳ تهران رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات ستارگان درخشان از استان اصفهان با بیش از ۲۶ عنوان در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافت که از این تعداد ۶ عنوان کتاب در سال ۱۴۰۳ منتشر شدند.

کتاب خاطرات خودنوشت غلامرضا شیران با عنوان «تاکسی دایموند ۵۳» جدیدترین اثر این انتشارات است که عصر روز دوشنبه در مجمع ناشران انقلاب اسلامی با حضور نویسنده این اثر رونمایی می‌شود.

از دیگر آثار جدید این انتشارات کتاب تاریخ شفاهی تحت عنوان «همسایه ماهی‌ها» روایتگر ۳۳۶ ساعت مقاومت جانباز سرافراز کشور، اکبر کاظمی است که به قلم بهزاد دانشگر این ایثار و از خودگذشتگی به تحریر درآمد؛ «زیر زمین» نیز مستند کتابی است که احساسات و ترس مردم بی‌گناهی است که در زمان بمباران خانه و کاشانه خود را از دست دادند و یا زیر آوار عقده‌گشایی رژیم بعثی گرفتار شدند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سالن شبستان، راهرو ۱۷، غرفه ۳۴۹ در محل مصلی امام خمینی (ره) و یا از وبسایت www.book.icfi.ir نسبت به تهیه این آثار اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط