جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
تازه‌ترین آثار آیت‌الله تحریری به نمایشگاه کتاب رسید

دو اثر جدید از آیت‌الله تحریری، از سوی انتشارات حوزه علمیه مروی در نمایشگاه کتاب امسال عرضه می‌شود که این دو اثر عبارت‌اند از «اسرار فاطمی» که شرح خطبه فدکیه حضرت زهرا است و اثر دیگر نیز «آیین پاسداری»، شرح دعای ۲۷ صحیفه سجادیه، در رابطه با مرزبانان و پاسداران ممالک اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات مدرسه مروی با عناوین تازه‌ای در نمایشگاه سی و پنجم کتاب حضور پیدا کرده است. امسال علاوه بر آثار مدرسۀ مروی، انتشارات صراط مستقیم که مسئولیت انتشار آثار آیت‌الله تحریری را بر عهده دارد هم در کنار انتشارات مدرسه مروی، آثار ایشان را عرضه خواهد کرد.

از جدیدترین عناوین انتشارات مدرسه علمیه مروی در نمایشگاه امسال، می‌توان به کتاب «منظومه فکری رهبر انقلاب»، اثر احمد نادری اشاره کرد؛ این کتاب به بررسی نظریات رهبر انقلاب در رابطه با آموزش و پرورش می‌پردازد. کتاب «علیت یا تجلی؛ جستاری در فاعلیت الهی»، اثر امیرحسین منصوری نیز از دیگر عناوین جدید این انتشارات در نمایشگاه امسال است. دو اثر جدید از آثار آیت‌الله تحریری نیز از سوی انتشارات حوزۀ علمیه مروی در نمایشگاه امسال عرضه می‌شود. این دو اثر عبارت‌اند از «اسرار فاطمی» که شرح خطبه فدکیه حضرت زهرا است و اثر دیگر نیز «آیین پاسداری»، شرح دعای ۲۷ صحیفه سجادیه، در رابطه با مرزبانان و پاسداران ممالک اسلامی است.

از آثار پرفروش انتشارات مدرسه علمیه مروی در نمایشگاه امسال می‌توان به کتاب «مرام کاسبی»، «اسرار فاطمی» و «فیضیه تهران» اشاره کرد. مرام کاسبی، به بحث‌هایی اخلاقی از رسم‌های کسب و کار می‌پردازد. کتاب «فیضیۀ تهران» نیز دانشنامه‌ای از مفاخر حوزۀ علمیۀ مروی تهران از میرزا مسیح مجتهد تا ملا علی کنی و دیگر تولیت‌ها و مفاخر حوزۀ مروی است. این کتاب به قلم حمید سبحانی صدر به نگارش درآمده است.

از دیگر آثار آیت‌الله تحریری هم که امسال به نمایشگاه عرضه شده است، می‌توان به کتاب «درآمدی بر سلوک معنوی» و «عهد عاشقی» اشاره کرد. کتاب «عهد عاشقی» شرح دعای عهد و «درآمدی بر سلوک معنوی» نیز درآمدی بر ابتداییات سلوک برای سالکان است.

اطلاعات کامل نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط