جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
پرفروش‌ترین نویسنده قم با انتشارات «آیین فطرت» دوباره به عرصه کتاب آمد

انتشارات «آیین فطرت» قم در سال گذشته به عنوان ناشر تخصصی پرفروش‌ترین نویسنده در نمایشگاه مجازی کتاب انتخاب شد که در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران نیز حضور دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انتشارات «آیین فطرت» از شهر قم با بیش از ۶۵ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور یافته که از این تعداد دو عنوان کتاب به تازگی منتشر شده است.

این انتشارات در سال گذشته به عنوان ناشر تخصصی پرفروش‌ترین نویسنده در نمایشگاه مجازی کتاب حائز رتبه برتر شد و در سال جاری نیز هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران فعالیت دارد.

انتشارات «آیین فطرت» یک ناشر تخصصی در زمینه انتشار کتاب‌هایی با موضوع سبک زندگی است و آثار محسن عباسی ولدی نویسنده انواع کتاب روانشناسی، کارشناس دینی، مدرس و محقق مسائل تربیتی که کتاب‌های زیادی را در حوزه‌های تعلیم و تربیت دینی، معارف اسلامی و داستانی و ادبیات به تالیف رسانده است، نیز توسط این ناشر به صورت اختصاصی منتشر می‌شود.

گفتنی است؛ انتشارات «آیین فطرت» واقع در سالن شبستان، راهرو ۲۱ و غرفه ۵۰۵ در مصلی امام خمینی (ره) واقع شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه آثار این ناشر به نشانی فوق و یا وبسایت www.book.icfi.ir مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط