جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
رونمایی از ۳ عنوان کتاب ناشر اصفهانی در نمایشگاه کتاب تهران

مدیر انتشارات «مهرستان» اصفهان گفت: سه عنوان کتاب با حضور نویسندگان آن‌ها در روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت در غرفه انتشارات مهستان در نمایشگاه کتاب تهران رونمایی خواهد شد.

سید احمد حسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اشاره به حضور انتشارات مهرستان از استان اصفهان در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: این انتشارات با بیش از ۱۴۰ عنوان کتاب و ۲۰ عنوان جدید در این رویداد فرهنگی حضور یافته است.

وی افزود: به صورت کلی نشر مهرستان در زمینه تربیتی و کودک و نوجوان فعالیت می‌کند که پایه تمامی کتب تربیت اسلامی است، اما مسئله کودکان و مباحث حوزه تربیت نسل جدید نیز برای این نشر بسیار مورد توجه است به‌گونه‌ای که یک سوم کتاب‌های این نشر به موضوع غدیر برای کودکان و نوجوانان اختصاص یافته است.

مدیر انتشارات مهرستان با بیان اینکه عمده کتاب‌های انتشارات مهرستان تالیفی است و برهمین اساس مراسم رونمایی کتاب در این غرفه انجام خواهد گرفت، گفت: در روز دوشنبه از بیش از سه جلد کتاب با حضور نویسندگان آن‌ها رونمایی خواهد شد.

وی افزود: اگر بخواهم از دید یک خواننده به کتاب‌های نشر مهرستان نگاه کنم، تمام کتاب‌های آن با ارزش است و قطعاً کتاب «مرگ نمادین والدین» اثر عبدالعظیم کریمی یکی از این کتاب‌ها خواهد بود.

حسینی با اشاره به فراگیر شدن بازی‌های دیجیتالی در میان کودکان و نحوه برخورد والدین با این موضوع تصریح کرد: کتاب «از هفت سنگ تا کال‌آف» اثر مرتضی جمشیدی یکی از کتاب‌هایی است که به مسئله بازی‌های دیجیتالی و چگونگی برخورد والدین با این شرایط پرداخته است و والدین نیز می‌توانند از نکات این کتاب بهره ببرند تا برخورد مناسبی با ازدیاد بازی‌های دیجیتالی در دنیای کودکان داشته باشند.

گفتنی است؛ انتشارات مهرستان از استان اصفهان در سالن شبستان، راهرو ۲۲، غرفه ۵۱۴ در مصلی امام خمینی (ره) واقع شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این آثار به صورت حضوری به این آدرس و یا وبسایت www.book.icfi.ir به صورت مجازی اقدام نمایند.

برچسب‌ها

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط