یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۱
پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي با 7 فصلنامه در نمايشگاه مطبوعات

سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي كه در حوزه نشر انديشه‌هاي استادان حوزه و دانشگاه فعاليت دارد، در شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها با هفت فصلنامه خود حضور مي‌يابد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، فصلنامه پژوهشي «قبسات» كه در حوزه فلسفه دين و كلام جديد منتشر مي‌شود و تاكنون 51 شماره از آن به چاپ رسيده است، يكي از اين فصلنامه‌ها محسوب مي‌شود.

فصلنامه انتقادي، فكري ـ فرهنگي «كتاب نقد» كه تاكنون 46 شماره از آن منتشر شده، از ديگر محصولات فرهنگي اين پژوهشگاه است. اثر ديگر اين مجموعه، فصلنامه «ذهن» است كه نشريه‌اي تخصصي در حوزه معرفت‌شناسي به شمار مي‌رود. انتشار اين نشريه به 33 شماره رسيده است.

فصلنامه «اقتصاد اسلامي» كه فصلنامه‌اي علمي ـ پژوهشي در حوزه اقتصاد اسلامي و فصلنامه تخصصي «فقه و حقوق» است، از ديگر آثاري به شمار مي‌آيد كه در شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها ارايه مي‌شوند.

همچنين «دو فصلنامه الحكمه» كه فصلنامه‌اي علمي ـ تخصصي و به زبان‌ انگليسي است از آثار برگزيده اين انتشارات در حوزه معرفت‌شناسب، دين‌پژوهي و فلسفه است كه از انتشار نخستين شماره آن مدت كمي مي‌گذرد. 

ماهنامه زمانه، ماهنامه انديشه و تاريخ سياسي ايران معاصر است كه 80 شماره از آن چاپ شده است. در تمامي اين نشريات انديشه‌، نظريات و ايده‌هاي علمي ـ پژوهشي هيات علمي پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي و نويسندگان و استادان حوزه و دانشگاه منتشر مي‌شود.

شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها، 28 مهر تا 5 آبان ماه در مصلاي امام خميني(ره) برگزار خواهد شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط