دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۱
«شب شعر سعید بیابانکی» در سرای اهل قلم

«شب شعر اختصاصی سعید بیابانکی» عصر فردا(23 آذر) با حضور شاعران، منتقدان و علاقه‌مندان این حوزه و با هدف ارائه نگاه تخصصی به شعر شاعران و معرفی بهتر و بیشتر آن‌ها در سرای اهل قلم برگزار می‌شود.\

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این نشست بهروز یاسمی، شاعر و سیداکبر میرجعفری، دبیر نشست‌های شعرخوانی و شب شعر سرای اهل قلم به عنوان منتقد حضور دارند.

طبق روال نشست‌های پیشین منتقدان در این شب شعر درباره ساختار شعر و چگونگی شکل‌گیری سروده‌های بیابانکی صحبت می‌کنند. به عبارت دیگر علاوه بر شعرخوانی یک شاعر، شعر او نیز توسط صاحب‌نظران و مخاطبان بررسی می‌شود.

در بخش پایانی نشست نیز زمانی به شعرخوانی سایر شاعران حاضر در جلسه اختصاص داده‌ شده است.

این نشست‌ها فضایی را برای گفت‌و‌گوی بهتر میان شاعر و مخاطب شعر او فراهم می‌کنند. این امر به معرفی بهتر و بیشتر شاعر کمک می‌کند.

سعید بیابانکی متولد ۱۳۴۷ است و از سال ۶۳ با تشویق علی اصغر حاج حیدری که از شاعران خمینی شهر است، به صورت جدی به سرودن شعر پرداخت. از آثار او می‌توان به چند مجموعه شعر کودک، «گزیده غزل جوان امروز»، «باغ دوردست»، «رد پایی بر برف»، «نیمی از خورشید»، «نه ترنجی، نه اناری» و «سنگچین» اشاره کرد.

نشست «شب شعر اختصاصی سعید بیابانکی» عصر فردا(23 آذر) از ساعت 17 تا 19 در سرای اهل قلم واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه‌نصیر، شماره 2 برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط