دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۸
بازديد ميهمانان جشنواره شعر فجر از ايبنا

دقايقي پيش ميهمانان داخلي و خارجي جشنواره شعر فجر از ايبنا ديدن كردند. سرپرست خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) براي حاضران توضيحاتي درباره فعاليت بخش هاي مختلف ايبنا ارايه مي كند.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، دقايقي پيش تعداد زيادي از شاعران داخلي و خارجي جشنواره شعر فجر  با حضور در ايبنا از بخش هاي مختلف اين خبرگزاري ديدن كردند و در جريان فعاليت آن قرار گرفتند.

در اين ديدار علي آقاغفار، سرپرست و سردبير ايبنا توضيحاتي درباره فعاليت خبرگزاري و بخش هاي مختلف آن ارايه كرد و گفت كه اين خبرگزاري تنها خبرگزاري تخصصي با موضوع كتاب در جهان است كه علاوه بر بخش فارسي، به زبان هاي عربي، انگليسي و اسپانيولي خبررساني مي كند. 

پرویز بیگی حبیب‌آبادی، دبیر جشنواره شعر فجر نیز خبرگزاری کتاب ایران را از مهم‌ترین رسانه‌های پوشش‌دهنده اخبار حوزه کتاب، به‌ویژه در حوزه شعر و اخبار مربوط به جشنواره شعر فجر معرفی کرد.

شاعران مدعو در جشنواره شعر فجر، طی این بازدید آثار جدید خود را به‌منظور نقد و معرفی به خبرگزاری کتاب ایران، ارایه و از فعالیت‌های صورت‌گرفته در سال‌های پیش در این رسانه تخصصی در پوشش کامل اخبار حوزه شعر تشکر کردند.

این بازدید پس از پایان پنجمین نشست شعرخوانی شاعران جشنواره در سرای اهل قلم برگزار شد.

آخرین نشست شعرخوانی شاعران جشنواره شعر فجر عصر امروز(9 اسفند) از ساعت 16 تا 18 در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها