کتاب «طراحی برای دیجیتالی شدن» نوشته جان روس، سینثیا بث و مارتین موکر به اهمیت اقتصاد دیجیتالی میپردازد. در واقع در اقتصاد دیجیتال، فناوریها و خواستههای مشتریان دائما درحال تغییر است. در نتیجه استراتژیهای تجاری هم در حال تحول هستند. بنابراین تنها شرکتهای چابک باقی میمانند. نویسندگان این اثر یعنی روس و بث دارای دههها تجربه در زمینه بررسی سازمانها در زمینه فناوری اطلاعات هستند. این افراد به همراه موکر پژوهشی به مدن زمان پنج سال درباره رهبران دیجیتالی پرداختهاند.
کتاب «هوش مصنوعی» به مخاطبان خود بینشهایی درباره تجارت ارائه میدهد که از سوی دانشگاه هاروارد درج شده است. توماس اچ. داونپورت، اریک بریفولسون، اندرو مک آفی و جیمز ویلسون نگارش این اثر را برعهده داشتهاند.
نویسندگان در این اثر معتقدند شرکتهایی که از هوش مصنوعی استفاده نمیکنند به زودی از بین خواهند رفت. این اثر اساسیترین تفکر را در مورد هوش مصنوعی برای خوانندگان به ارمغان میآورد و توضیح میدهد که چگونه میتوان ابتکارات صحیح را در شرکتها برای سرمایهگذاری در انقلاب اطلاعاتی ماشینها انجام داد.
پیتر دیامندیس و استیون کوتلر نویسندگان کتاب «آینده سریعار از آن است که فکر کنید» کشف میکنند که چگونه هوش مصنوعی، روباتیک، واقعیت مجازی، زیستشناسی دیجیتال، چاپ سهبعدی ، blockchain ، شبکههای گیگابیتی جهانی، صنایع را تغییر داده و به طور کلی جامعه را تحت تأثیر قرار میدهند.
نظر شما