یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
هفتمین دوره جشنواره کشوری «روح خدا» 30 مردادماه در یزد برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد از برگزاری هفتمین دوره جشنواره کشوری روح خدا به میزبانی یزد در 30 مردادماه امسال خبر داد.

حجت‌الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، با اشاره به برگزاری هفتمین جشنواره کشوری روح خدا گفت: متاسفانه با شیوع کرونا شاهد تغییر در برگزاری هفتمین جشنواره کشوری «روح خدا» بودیم اما این جشنواره تا روز جهانی مسجد و 30 مردادماه برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد ادامه داد: این دوره از جشنواره در رشته‌های موشن‌گرافی، سرود، طراحی پوستر، داستان‌نویسی و کتابخوانی است که در بخش ویژه نیز علاقمندان می‌توانند در بخش رونق تولید و شعار سال شرکت کنند.

وی افزود: محوریت این دوره از جشنواره زندگانی امام خمینی (ره) است که دوره‌های آموزشی و مسابقات کتابخوانی نیز بر همین اساس طراحی شده است.

سالاری ادامه داد: آخرین مهلت ارسال آثار به این دوره از جشنواره 20 مردادماه سال جاری است که علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به سایت « bachehayemasjed.ir» و یا تماس با شماره تلفن‌های 38341911-035 در این جشنواره شرکت کنند.

وی اعلام کرد: اختتامیه این جشنواره 30 مردادماه همزمان با روز جهانی مساجد با حضور مسئولان کشوری در یزد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط