یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
آموزش الفبا به کودکان با «آی قصه‌ قصه قصه الف تا ی با قصه»

کتاب کار کودک «آی قصه‌ قصه قصه الف تا ی با قصه» اثر ناصر نادری از سوی بخش کودک و نوجوان موسسه نشر و تحقیقات ذکر (کتاب های قاصدک) برای پیش‌دبستانی‌ها و کلاس اولی‌ها منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، یکی از دغدغه‌های والدین این است که فرزندانشان هنگام ورود به دبستان بتوانند به خوبی و راحتی حروف الفبا را یاد بگیرند. اما گاهی بچه‌ها در یادگیری حروف الفبا و نوشتن کلمه‌ها دچار مشکل می‌شوند. کتاب «آی قصه‌ قصه قصه الف تا ی با قصه» که به تازگی از سوی بخش کودک و نوجوان موسسه نشر و تحقیقات ذکر (کتاب های قاصدک) برای پیش‌دبستانی‌ها و کلاس اولی‌ها منتشر شده است، می‌تواند در این زمینه سودمند باشد.
 
این کتاب شامل 32 قصه بامزه از سی‌ودو حرف الفبای زبان فارسی همراه با نوشتن الفبا بر مبنای ترتیب بودجه‌بندی کتاب فارسی اول دبستان است که به قلم ناصر نادری و تصویرگری ساناز کریمی نشر یافته است.
 
«آی قصه‌ قصه قصه الف تا ی با قصه» به شکلی تصویرگری و طراحی شده است که کودکان بتوانند تصویرهای هرقصه را به سلیقه خودشان رنگ‌آمیزی کنند تا ضمن آموزش و سرگرمی، شکل‌های حروف الفبا در ذهنشان نقش ببندد.
 
«آماده‌سازی برای نوشتن»، «آماده‌سازی برای خواندن و نوشتن» و «دیکته شب و روان‌خوانی کلاس اولی‌ها» از دیگر کتاب‌هایی است که در این زمینه از سوی این ناشر منتشر شده است.

بخش کودک و نوجوان موسسه نشر و تحقیقات ذکر (کتاب های قاصدک)، کتاب «آی قصه‌ قصه قصه الف تا ی با قصه» را با شمارگان هزار و 500 نسخه و قیمت 22 هزار تومان منتشر شده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها