دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸
«تابستانه» در قزوین با فروش 200 میلیون تومان کتاب به پایان رسید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: کتابفروشی‌های این استان کار خود را در طرح «تابستانه کتاب ۱۴۰۰» با فروش بیش از 4200 نسخه کتاب به مبلغ حدود 2 میلیارد و 80 میلیون ریال پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قزوین، محمدحسین اسماعیلی روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: با پایان طرح فصلی تابستانه کتاب ۱۴۰۰، تعداد چهار هزار و ۲۰۰  نسخه کتاب به مبلغ دو میلیارد و ۸۰ میلیون ریال توسط شهروندان قزوینی خریداری شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ادامه داد: ۱۱ کتابفروشی از استان قزوین در تابستانه کتاب فعالیت داشتند که بابت فروش خود بیش از ۴۰۰ میلیون ریال یارانه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۹ کتابفروشی‌ در مرکز استان و دو کتابفروشی در شهرستان‌ها در این طرح مشارکت داشتند که در مجموع میزان فروش آنها نسبت به طرح تابستانه ۱۴۰۰ بیش از ۴۰۰ میلیون ریال افزایش ریالی و حدود ۲۳ درصد رشد داشته است.

طرح‌های حمایتی از کتابفروشی‌ها هر فصل با هدف حمایت از ناشرین و کتابفروشی‌ها و توسعه کتاب و کتابخوانی با حمایت موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها