شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶
مراسم یادبود دکتر لطف‌الله یارمحمدی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

کانون زبان ایران با مشارکت انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران، اولین مراسم یادبود دکتر لطف‌الله یارمحمدی؛ نویسنده، زبان‌شناس پیشکسوت و بنیان‌گذار آموزش زبان در دانشگاه‌های کشور را یکشنبه 31 مردادماه برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مراسم یادبود این استاد بازنشسته دانشگاه شیراز و عضو پیوسته فرهنگستان علوم قرار است به‌صورت مجازی در آدرس اسکای‌روم https://ili.ir/u/1so از ساعت 17:30 تا 19:30 برگزار شود.
 
در این مراسم پیام تسلیت دکتر غلامعلی حداد عادل؛ رئس فرهنگستان زبان و ادب فارسی قرائت می‌شود و سپس خانواده مرحوم، دکتر حمید نادگران؛ رئیس دانشگاه شیراز، دکتر غلامرضا کیانی؛ رئیس کانون زبان ایران، دکتر علیرضا جلیلی‌فر؛ رئیس انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران، تعدادی از اساتید پیشکسوت داخل و خارج از کشور و شاگردان استاد از یاد و خاطره بزرگی اخلاقی، علمی و منش این فرهیخته فقید ایران که در غربت جان به جان آفرین تسلیم کرد، سخنانی ایراد خواهند کرد.
 
این مراسم به‌صورت زنده در آدرس‌های اینستاگرام ilinews و آپارات ilichannel کانون زبان و همچنین اینستاگرام انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران در آدرس tellsi.official پخش خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها