یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
کتاب «کهکشان نیستی» نقد و بررسی می‌شود

جلسه نقد و بررسی کتاب «کهشان نیستی» امروز یکشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه با حضور کارشناس کتاب محسن اسماعیلی و منتقد کتاب مرضیه حق‌خواه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب «کهشان نیستی» امروز یکشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه با حضور کارشناس کتاب محسن اسماعیلی و منتقد کتاب مرضیه حق‌خواه نقد و بررسی می‌شود.

این جلسه نقد و بررسی از سوی خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) و با همکاری مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

«کهکشان نیستی» نام رمانی است که بر اساس حیات 81 ساله‌ آیت‌الله سیدعلی قاضی طباطبایی توسط محمد هادی اصفهانی در شهر نجف اشرف، نوشته شده است. نویسنده در این کتاب سعی کرده تا زندگی آیت‌الله سیدعلی قاضی را از بدو ورود به نجف و آشنایی ایشان با اساتیدشان، نحوه تربیت و سیر و سلوک خودشان و تربیت شاگردان را به‌طور مستند داستانی به تصویر بکشد.
 
«کهکشان نیستی» 75 بخش دارد که هریک از آنها با آیه‌ای از قرآن آغاز می‌شود. اگرچه داستان ساخته‌ ذهن نویسنده‌ است، تلاش شده است تا این مستندات و وقایع حقیقی زندگی آیت‌الله قاضی طباطبایی حفظ شود و تصویر درستی از زندگی، دستاوردها و ارزش‌های بزرگ و مهم خلق‌شده توسط ایشان به مخاطبان نشان داده شود. در انتهای کتاب، بخش‌هایی تحتعنوان سفارش‌ها، دستورات و منابع و مستندات آورده شده است. این بخش‌ها به خواننده کمک زیادی در شناخت ایشان خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها