سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸
تقدیر از علی‌اکبر تورانیان به‌عنوان ناشر پیشکسوت دانشگاهی

علی‌اکبر تورانیان، مدیر انتشارات شهرآب به عنوان ناشر پیشکسوت دانشگاهی (پنجشنبه 26 آبان‌ماه) در سومین جشنواره ملی نشر دانشگاهی تقدیر می‌شود.

مسعود پایدار، مسئول کمیته انتخاب کتاب برتر دانشگاهی انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از برگزیدگان سومین دوره کتاب برگزیده دانشگاهی، گفت: سومین جشنواره ملی نشر دانشگاهی همزمان با هفته کتاب، آغاز شد و امسال دومین دوره انتخاب و معرفی کتاب برگزیده دانشگاهی با هدف حمایت از تولید علم و انتشار آثار مؤثر در توسعه علمی کشور برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: در این برنامه قرار است از 10 مولف و پدیدآورنده هشت عنوان کتاب رشته‌های دانشگاهی اعم از علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم پزشکی، علوم کشاورزی و دامی، هنر و معماری تجلیل شود.
 
پایدار با بیان اینکه انتخاب کتاب برگزیده دانشگاهی در سال 1400 محدود به آثار چاپ اول 1399 است، افزود: در کنار این موضوع برنامه تجلیل از ناشر پیشکسوت را نیز امسال در برنامه کار خود قرار داده‌ایم.
 
وی از انتخاب علی‌اکبر تورانیان، مدیر انتشارات شهرآب خبر داد و گفت: این مراسم با هدف تجلیل از بیش از چهار دهه فعالیت این ناشر در حوزه نشر دانشگاهی پنجشنبه 26 آبان ساعت 8:30 دقیقه صبح در سرای اهل قلم برگزار خواهد شد.
 
علی‌اکبر تورانیان متولد اول فروردین 1338 در تهران است که تحصیلات خود را در رشته کارشناسی روابط عمومی حرفه‌ای به پایان رسانده است. وی بیش از 40 سال است که در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت دارد و مدیرمسئول نشر شهرآب است.
 
سی‌اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» از ۲۱ آبان‌ماه آغاز شده و تا ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها