سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
تعیین تکلیف پرونده‌های مختومه سازمان تعزیرات حکومتی

نخستین جلسه شورای تشخیص اسناد و فرایند تعیین تکلیف پرونده‌های مختومه سازمان تعزیرات حکومتی در سال جاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نخستین جلسه شورای تشخیص اسناد و فرآیند تعیین‌ تکلیف پرونده‌های مختومه سازمان تعزیرات حکومتی برای بررسی چگونگی تعیین‌ تکلیف پرونده‌های دارای رای قطعی و همچنین مشخص شدن سرنوشت پرونده‌هایی با موضوعات قرار بایگانی، برگزار شد. 

در این جلسه، بررسی چگونگی تعیین تکلیف پرونده‌های دارای رای قطعی و ارسال آن‌ها به اجرای احکام و تخصیص کد بایگانی راکد، تعیین تکلیف پرونده‌هایی که قبوض فاقد لازم‌الاجرا بودن برای آن‌ها صادر و مبلغ جریمه وصول شده اما به اجرای احکام ارسال نشده است، همچنین تعیین سرنوشت پرونده‌هایی با موضوعات قرار بایگانی، نیابت، عدم صلاحیت، تجدید نظر و تجدید نظر عالی که نسخ کپی در شعب دیگر دارند، بحث و تبادل نظر شد.

چگونگی تعیین تکلیف پرونده‌های عدم صلاحیت خارج سازمانی و پرونده‌های قاچاق بدون صاحب که ارزش کالا ازسوی کاشف اعلام نشده و پرونده‌های تخلف عدم ارائه فاکتور، ازجمله مباحث مطرح در این جلسه بود.
 
همچنین مقرر شد سازمان تعزیرات حکومتی ترتیبی اتخاذ کند تا کلیه پرونده‌های مختومه که قرار است در اختیار این سازمان قرار گیرد، تا قبل از اجرای آرای صادره شورای اسناد ملی ایران درخصوص طبقات چهارگانه از محل نگهداری خود خارج نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها