چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
تجلیل از بازیگر برگزیده چهلمین جشنواره فیلم فجر در زنجان

زنجان- رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: آیین تجلیل از برگزیده چهلمین جشنواره فیلم فجر با حضور رضا میرکریمی کارگردان فیلم «نگهبان شب» طی روزهای آینده در استان برگزار می‌شود.

 امیر نعمتی در گفت‌‎وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: آیین تجلیل از علی‌اکبر اوصانلو بازیگر پیشکسوت استان با حضور رضا میرکریمی در هفته دوم تیر ماه برگزار می‌شود.

نعمتی ادامه داد: در این آیین علاوه بر نمایش خصوصی آخرین اثر تولید شده سیدرضا میرکریمی، فیلمساز زنجانی با عنوان «نگهبان شب» با حضور خود فیلمساز و مسئولان و هنرمندان استانی، از نیم قرن فعالیت هنری علی‌اکبر اوصانلو که در آیین اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت دیپلم افتخار نقش مکمل مرد برای نقش‌آفرینی در فیلم «نگهبان شب» شده‌اند، تقدیر می‌شود.

وی به سایر سوابق این بازیگر زنجانی هم اشاره کرد و گفت: علی اکبر اوصانلو همچنین در سال 1401 نیز به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی استان زنجان برگزیده و معرفی شدند، تجلیل به عمل خواهد آمد.

فیلم «نگهبان شب» به عنوان آخرین ساخته سیدرضا میرکریمی از مفاخر ملی استان، فیلمی بسیار موفق و درخشان است که از هفته گذشته در دو سانس 14 و 19 و 45 دقیقه در سینما بهمن زنجان در حال اکران است. فیلم‌های دختر، یه حبه قند، قصر شیرین، به همین سادگی، خیلی دور خیلی نزدیک و ... تعدادی از آثار هنری میرکریمی  است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها