مرکز ارتباطات مردمی 111بهعنوان عالیترین مرجع نظارت بر ارتباطات مردمی با مدیریت ایدهها، نظرها، طرحها، شکایتها، درخواستها، انتقادها و ابراز احساسات میکوشد تا با برقراری ارتباط پویا بین مردم و دولت و افزایش سطح دسترسی مردم به مسئولان و کارگزاران با رویکرد حل مشکل و مشارکت در برنامهریزی، زمینه مشارکت همگانی را عملی سازد.
بوشهر- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در سامانه 111 (سامد) برای پاسخگویی به سوالات مردمی در حوزه کودک و نوجوان حاضر میشود.
مرکز ارتباطات مردمی 111بهعنوان عالیترین مرجع نظارت بر ارتباطات مردمی با مدیریت ایدهها، نظرها، طرحها، شکایتها، درخواستها، انتقادها و ابراز احساسات میکوشد تا با برقراری ارتباط پویا بین مردم و دولت و افزایش سطح دسترسی مردم به مسئولان و کارگزاران با رویکرد حل مشکل و مشارکت در برنامهریزی، زمینه مشارکت همگانی را عملی سازد.
نظر شما