دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
2 برنامه فرهنگی با حضور کلر ژوبرت در مشهد برگزار می‌شود

خراسان‌رضوی – هم‌زمان با روز جهانی کودک با حضور کلر ژبرت، نویسنده کتابهای دینی کودک دو برنامه فرهنگی در مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب (ایبنا) در مشهد، فردا سه‌شنبه ۱۸ مهر در سلسله جلسات عصـرانه داستان‌نویسان‌رضوی کتاب «آیینه‌دار نیکوان» که به زندگی‌نامه و بررسی آثاری از کلر ژوبرت تصویرگر و نویسنده کتاب‌های دینـی کودک می‌پردازد، رونمایی خواهد شد.

این نشست با حضور جمعی از هنرمندان و نویسندگان و با دبیری علیرضا مهرداد، منتقد و کارشناس ادبی ساعت 15:30 در فروشگاه مرکزی کتاب به‌نشر واقع در خیابان امام خمینی(ره)، روبروی باغ‌ملی برگزار خواهد شد.

همچنین اینکه نشست «بانوی رنگ و قصه» که شامل نقد و بررسی آثار این نویسنده و تصویرگر فرانسوی است نیز امروز دوشنبه ۱۷ مهر ساعت ۱۵.۳۰ تا ۱۷ در رواق کتاب صحن قدس در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایبنا؛ کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر فرانسوی است که در سال 1961 میلادی در پاریس فرانسه متولد شد و در سن نوزده سالگی مسلمان شد و نهایتا با یک دانشجوی ایرانی ازدواج کرد.

او که تحصیلات خود را با گرایش ادبیات کودکان طی کرد مهارت و تکنیک خاصی در وصف حقایق زندگی از زبان کودکان دارد چراکه با مطالعه کتاب های او به شیوایی توصیف دنیا و اتفاقات تلخ و شیرین زندگی از زبان کودکان را درک می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها