شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار استان قم برگزار می‌شود

قم - همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار استان قم با حضور مهدی قزلی، نویسنده و تقدیر از کتابداران، اعضای کتابخوان و مروجان فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، آیین گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار استان قم با حضور مهدی قزلی، نویسنده و تقدیر از کتابداران، اعضای کتابخوان، خبرنگاران، خیرین و مروجان فرهنگ کتاب و کتابخوانی استان برگزار می‌شود.

همچنین، رونمایی از کتاب «آقا مهدی» روایت زندگی شهید مهدی زین‌الدین ویژه نوجوانان منتشر شده توسط انتشارات کتابک و تقدیر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «آرمان عزیز» از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

این مراسم با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم در راستای ایجاد فرهنگ شهروندی و ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی در بین شهروندان، روز یکشنبه ۲۸ آبان ماه، همزمان با میلاد حضرت زینب (س) ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲ در سالن غدیر اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم (واقع در خیابان ساحلی) برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها