دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
افتتاح کتابخانه روستایی کانون مساجد در زنجان

زنجان- مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان گفت: همزمان با ۱۸ اسفندماه؛ سالروز تاسیس کانون‌های مساجد چند کتابخانه روستایی افتتاح خواهد شد.

محسن اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: همزمان با ۱۸ اسفندماه؛ برنامه‌های متعددی توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با هدف احیای نقش واقعی فرهنگی و تبلیغی مساجد، هیئت هماهنگی و نظارت بر فعالیت این مراکز فعالیت دارند، گفت: طبق آمار در حال حاضر ۳۸۶ باب کانون فرهنگی هنری مساجد در استان فعال است؛ ۵۸ درصد این کانون ها شهری و ۴۲ درصد روستایی هستند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان ادامه داد: به همین مناسبت در کانون‌های مساجدی که فاقد کتابخانه هستند؛ در روستاهای بالای ۲ هزار نفر کتابخانه روستایی در کانون‌های مساجد افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه همزمان با سالروز تاسیس کانون‌های مساجد برنامه‌های متعددی در استان اجرا خواهد شد، افزود: برگزاری محافل انس با قرآنی کریم با محوریت کانون‌های مساجد، مدرسه تئاتر شبستان، نشست‌های تبیینی به مناسبت ایام انتخابات، دیدار چهره به چهره مدیران دستگاه‌های اجرایی با مردم در مساجد با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از برنامه‌هایی است که همزمان با سالروز تاسیس کانون‌های مساجد اجرایی می‌شود.

اسلامی افزود: غبارروبی مزار شهدای زنجان، دیدار و تکریم خانواده شهدا و کاشت درخت به مناسبت سالروز تاسیس ستاد کانون‌های مساجد نیز از دیگر اقداماتی است که به مناسبت ۱۸ اسفند اجرایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط