پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
کتاب «استفاده مجدد سازگار؛ تطویل حیات ساختمان‌ها» منتشر شد

کتاب «استفاده مجدد سازگار؛ تطویل حیات ساختمان‌ها» نوشتهٔ لیلیان وُنگ ترجمهٔ رضا رحیم نیا، حامد عباسی و بهار علی‌پور منتشر شد.

سرویس هنر خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): کتاب «استفاده مجدد سازگار؛ تطویل حیات ساختمان‌ها» نوشتهٔ لیلیان وُنگ ترجمهٔ رضا رحیم نیا، حامد عباسی و بهار علی‌پور در نوبت اول، با ۵۰۰ نسخه در ۲۷۲ صفحه از انتشارات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) منتشر شد.

کتاب «استفاده مجدد سازگار؛ تطویل حیات ساختمان‌ها» در پانزده فصل به رویکردهای کاربری مجدد با موضوع ساختمان و تغییر کاربری، معماری داخلی و تاریخ معماری پرداخته است.

در این کتاب خواهیم خواند: «اعطای کاربری جدید» و یا «تداوم کاربری گذشته» از آنجا که جاودانگی حیات اثر را به همراه داشته است یک موضوع ضروری و مهم در «معماری» و «حفاظت از معماری» محسوب می‌شود.

لیلیان وُنگ در این کتاب سعی بر این داشته است رویکردهای کاربری مجدد را از طریق بررسی جایگاه آن در تاریخ، رابطه آن با حوزه‌های مرتبط، وضعیت آن نسبت به هنجارهای در حال تغییر هنر، فرهنگ، جامعه و تفاوت‌های گونه شناختی درک و بررسی کند.

کتاب «استفاده مجدد سازگار؛ تطویل حیات ساختمان‌ها» برای هنرجویان معماری، معماری داخلی و ساختمان همچنین اساتید و هنروران این حوزه مناسب و قابل‌استفاده خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها