چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
کتاب نفیس «میراث ماندگار جزیره قشم» منتشر شد

هرمزگان - از سوی انتشارات «پَرسُرخ» هرمزگان، کتاب نفیس «میراث ماندگار جزیره قشم» منتشر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس از چاپ کتاب نفیس و ارزشمند «میراث ماندگار جزیره قشم» اثر هنرمند جوان جزیره با هدف حفظ و احیای فرهنگ، آداب و رسوم غنی و پربار قشم خبر داد.

محمد غفاری گفت: این کتاب حاصل تلاش امین ابراهیمی درکوئی، یکی از عکاسان و نویسندگان جوان قشم است که میراث ناملموس جزیره را در قاب دوربین خود به تصویر درآورده و همراه توضیحاتی از این آثار به مخاطب ارائه کرده است.

وی ادامه داد: این کتاب ارزشمند به دو زبان فارسی و انگلیسی و با همکاری و حمایت سازمان منطقه آزاد قشم چاپ شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم ضمن تقدیر از امین ابراهیمی درکوئی برای این اقدام ارزشمند افزود: این جوان بومی سفیر هنری ژئوپارک جهانی قشم و مولف کتاب «قشم سرزمین زیبایی ها» نیز است که تاکنون در جشنواره‌های عکاسی، افتخارات زیادی در سطح ملی و بین المللی کسب کرده است.

به گزارش ایبنا، کتاب نفیس و دو زبانه «میراث ماندگار جزیره قشم» در ۱۴۴ صفحه، مصور رنگی در قطع رحلی، کاغذ کلاسه ۱۳۵ گرمی و جلد سخت به قیمت ۸۰۰ هزار تومان از سوی انتشارات «پَرسُرخ» چاپ شده و مراسم رونمایی از این کتاب نیز به زودی از طریق روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها