پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵
۲ ایده برتر ترویج کتابخوانی و فرهنگ خواندن در قم تقدیر می‌شود

قم - در راستای جشنواره ایده های برتر ترویج کتابخوانی و فرهنگ خواندن و همزمان با دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به قم، از دو ایده برتر ترویج کتابخوانی و فرهنگ خواندن در استان تقدیر می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، جشنواره ایده‌های برتر ترویج کتابخوانی و فرهنگ خواندن همزمان با سی و یکمین دوره هفته کتاب، با هدف حمایت از بانیان، تقویت‌کنندگان و مروجان کتابخوانی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد.

در همین راستا و به مناسبت دور دوم سفر رئیس جمهور به استان قم در راستای تکریم و تقدیر از نخبگان و اندیشمندان و گروه های جهادی دغدغه‌مند در حوزه فرهنگ کتابخوانی، از دو ایده برتر در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و فرهنگ خواندن در استان قم توسط دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور تقدیر می شود.

دغدغه‌مندان و علاقه‌مندان در گروه‌های مختلف اعم از مردم استان قم و ایران اسلامی، گروه‌های جهادی و مردمی کتابداران، کتاب دوستان اعم از پژوهشگران و دانشجویان، اساتید و… می‌توانند با مراجعه به سامانه ایده به نشانی www.idea.iranpl.ir ضمن ثبت ایده‌های خود، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را در ایجاد بستر تعامل با ایده‌پردازانِ خلاق و دغدغه مندان ترویج فرهنگ خواندن یاری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها