دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰
«هنر ما از نگاه آن‌ها» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ منتشر شد

از جمله تازه‌های نشر پژوهشکده هنر و فرهنگ اسلامی و سوره مهر در ۱۴۰۳ «هنر ما از نگاه آن‌ها» به تمام پژوهش‌های خارجی درباره هنر انقلابی ما پرداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا از جمله تازه‌های نشر پژوهشکده هنر و فرهنگ اسلامی و سوره مهر در ۱۴۰۳ «هنر ما از نگاه آن‌ها» است که به تمام پژوهش‌های خارجی درباره هنر انقلابی ما پرداخته است. این اثر یک کتاب علمی و پژوهشی است که به هنر انقلابی از بیرون و درون نگاه می‌کند.

همچنین از جمله کتاب‌های جدید این انتشارات، کتابِ «معرفت هنر قدسی» نوشتهٔ محمدحسن فغفوری است که با نگاه قدسی به مباحث هنری پرداخته و در بخش معرفت هنر قدسی، به هنر قدسی اشاره شده است. کتاب «هنر شناخت و ارزش» که آن را پوریا گل‌شناس ترجمه کرده مجموعه مقالاتی درباره زیبا حسی و فلسفهٔ هنری در سنت تحلیلی است.

«نقاشی و اعتراض» نوشتهٔ محمدرضا وحیدزاده کتاب دیگری است که به ده نقاش معترض معاصر جهان پرداخته است. این اثر یکی از مجلدات «مجموعه هنر اعتراضی جهان» است که به بررسی مفهوم اعتراض در هنر جهان می‌پردازد و تا کنون ۲ جلد آن منتشر شده و ۲ جلد دیگر آن به نام‌های «نمایشنامه و اعتراض» و «گرافیک و اعتراض» در آستانهٔ انتشار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها