شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
حضور ۵۰۰ عنوان کتاب از انتشارات «ائمه اطهار (ع)» قم در نمایشگاه کتاب تهران

مدیر دفتر نشر «مرکز فقهی ائمه اطهار (ع)» قم از حضور این ناشر تخصصی با ۵۰۰ عنوان کتاب فقهی، اصولی، اعتقادی و ... در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران خبر داد.

محسن اکبری شاهرودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اشاره به حضور دفتر نشر مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: از دوازدهمین دوره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا کنون این انتشارات هر ساله در این رویداد مهم فرهنگی کشور حضور داشته است.

وی افزود: دفتر نشر مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم با بیش از ۵۰۰ عنوان کتاب فقهی، اصولی، اعتقادی، کلامی، تفسیری و تاریخی در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران حضور یافته که از این عناوین ۵۰ عنوان منشورات جدید هستند.

مدیر دفتر نشر مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم با اشاره به استقبال خوب مردم از نمایشگاه کتاب تهران به ویژه غرفه این ناشر بیان کرد: تمام عناوین انتشارات ائمه اطهار (ع) قم هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی قابل دسترس هستند، اما استقبال حضوری به علت درگیر شدن حواس پنجگانه با محیط و لمس کاغذ باعث شده تا انس با کتاب و حضور بیشتر باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در سالن شبستان، راهرو ۲۰، غرفه ۴۶۲ در مصلی امام خمینی (ره) و یا وبسایت رسمی www.book.icfi.ir نسبت به تهیه آثار این نشر اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط