دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
حضور مسئولان در نمایشگاه کتاب برای بهبود وضعیت صنعت نشر فرصت است

رئیس کمیته مراسم و میهمانان ویژه‌ نمایشگاه کتاب با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۳۷۰ مسئول از دستگاه‌های مختلف به نمایشگاه کتاب دعوت شدند، افزود: تلاش ما این است که از حضور مسئولان در این دوره نمایشگاه به نفع بهبود صنعت نشر استفاده کنیم.

محمدحسین آزادبخت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) با اشاره به اینکه نمایشگاه سی‌وپنجم کتاب تهران با استقبال خوب مردم روبه‌رو شده و بسیاری از آمارها را در حوزه فروش و استقبال جابه‌جا کرده است، بیان کرد: با توجه به توسعه مصلا و افزایش فضای نمایشگاهی برای حضور ناشران در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳، همچنین سهولت دسترسی و تلاش‌هایی که ستاد نمایشگاه در بخش‌های مختلف انجام داد، نمایشگاه مورد توجه مردم قرار گرفت و شاهد حضور پُرنشاط مردم در بخش‌های مختلف هستیم.

رئیس کمیته مراسم و مهمانان ویژه با اشاره به اینکه در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ با تدبیر رئیس نمایشگا مانند دوره قبل از چهره‌های مختلف سیاسی و فرهنگی اجتماعی دعوت شده است، ادامه داد: تلاش می‌کنیم از حضور مسئولان در این دوره نمایشگاه به نفع بهبود صنعت نشر استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: از ۳ هزار و ۷۲۰ نفر از مسئولین در رده‌های مختلف از سران سه قوه، وزرا و هیئت دولت، نیروهای مسلح، مجلس شورای اسلامی، مسئولین ارشد قوه قضاییه، شورای نگهبان، و برخی از افراد و چهره‌های تاثیرگذار فرهنگی، ورزشی، احزاب، اصناف دعوت شدند تا در نمایشگاه سی‌وپنجم حضور فعال داشته باشند.

وی ادامه داد: چهار روز نخست نمایشگاه کتاب تهران علاوه بر حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه و سخنرانی، ده‌ها نفر از نمایندگان مجلس، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، جانشین وزیر فرهنگ، تعدادی از سفرای کشورهای مختلف، مدیرعامل بانک ملی، معاون هماهنگ‌کننده ارتش، رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی، معاون اول رئیس جمهور و رئیس جمهور به‌عنوان عالی‌ترین شخص اجرایی و رئیس قوه مجریه و از نمایشگاه کتاب بازدید کردند.

به گزارش ایبنا، سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها