جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
کتاب «هنر ما از نگاه آن‌ها؛ کندوکاوی در مطالعات غرب دربارهٔ هنرهای تجسمی پسا انقلاب ایران» منتشر شد

کتاب «هنر ما از نگاه آن‌ها؛ کندوکاوی در مطالعات غرب دربارهٔ هنرهای تجسمی پسا انقلاب ایران» نوشتهٔ زهرا عبداله در نوبت اول ۱۴۰۳ با ۵۰۰ نسخه از انتشارات پژوهشکدهٔ فرهنگ و هنر اسلامی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «هنر ما از نگاه آن‌ها؛ کندوکاوی در مطالعات غرب دربارهٔ هنرهای تجسمی پسا انقلاب ایران» نوشتهٔ زهرا عبداله در نوبت اول ۱۴۰۳ با ۵۰۰ نسخه از انتشارات پژوهشکدهٔ فرهنگ و هنر اسلامی منتشر شده است.

آنچه در پشت جلد این کتاب می‌خوانیم چنین است: کتاب به بررسی مطالعات انجام شده در چهار کشور آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان دربارهٔ هنر پسا انقلاب اسلامی ایران پرداخته است. از رهگذر این تحلیل، چهار مضمون اصلی هویت، معاصریت، ایدئولوژی و جنسیت بروز کرد و به دنبال آن «بررسی ابعاد و چالش‌های تجربهٔ هنری در ایران پسا انقلاب»، «ارزیابی تأثیرات نهادینه‌سازی در هنر پسا انقلاب» و «واکاوی تجارب جنسیتی در هنر پسا انقلاب» شناسایی گردید.

مطالعهٔ این کتاب، جامعهٔ هنری را در جهت تنظیم ساز و کارای تولید و مصرف هنر و همچنین اصلاح و تعدیل دیپلماسی‌های هنری و فرهنگی در هر دو عرصه ملی و جهانی یاری می‌رساند.

شما می‌توانید اطلاعات نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ تهران را از اینجا بخوانید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها