یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
برگزاری ۲ مسابقه کتابخوانی برای مددجویان زنجانی

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به مناسبت دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر دو مسابقه کتابخوانی در زنجان اجرا می‌شود.

روح اله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در دهه کرامت که از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) است، ویژه برنامه های متعدد فرهنگی مانند آذین بندی، مولودی خوانی، مسابقات کتابخوانی برای مددجویان اجرایی شد.

وی از برگزاری نشست‌های آموزشی و فرهنگی با موضوع انس و الفت در خانواده، روابط والدین با فرزندان و بالعکس، با تاسی از سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در قالب طرح فلاح خبر داد و افزود: مسابقه کتابخوانی این دهه درباره شخصیت زیبای حضرت معصومه (س) و شخصیت مهربان حضرت امام رضا (ع) برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: این مسابقه کتابخوانی ویژه دختران مددجوی تحت حمایت کمیته امداد با عنوان «دختر ماه» اجرایی شد و قرار است در روز میلاد امام رضان (ع) به برندگان جوایزی اهدا شود.

صالحی همچنین از برگزاری مسابقه کتابخوانی «خرمشهر را خدا آزاد کرد» به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد و افزود: این مسابقه با همکاری بنیاد شهید و از کتاب جامع شهدای استان برگزار می‌شود و همه مددجویان و کارکنان می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی از دیگر برنامه‌های اجرایی این نهاد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر را برگزاری برنامه فرهنگی در جوار مزار شهدای گمنام در گاوازنگ و قرائت زیارت عاشورا در این محل عنوان کرد و افزود: برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری برای کارکنان و جامعه هدف با موضوع استکبارستیزی (مشترک با فرهنگی)، برگزاری مراسم تکریم بانوان نمونه تحت حمایت با موضوع تربیت فرزند موفق در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری، توزیع بسته‌های فرهنگی در قالب کتاب و بروشور بین مددجویان نیز سایر برنامه‌های اجرایی در این ایام خواهد بود.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهرا حیدری IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۱
    خوب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط