دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
آیت‌الله رئیسی با اخلاصی کم‌نظیر، کمر به خدمت بسته بود

انجمن قلم ایران با صدور پیام، شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور و همراهان شهیدش را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، انجمن قلم ایران در پی شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور و همراهان شهیدش با صدور پیام این ضایعه را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

«إنا للَّه و إنا إلیه راجعون

ما شیفتگان خدمتیم، نه تشنگان قدرت
(شهید مظلوم، آیت الله بهشتی)

در سالروز ولادت با سعادت عالم آل محمد، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)، رئیس جمهور مردمی و محبوب ملت ایران و خادم‌الرضا حضرت آیت‌الله رئیسی که به راستی شیفته خدمت بود، با جمعی از یاران و همراهان خویش به فیض شهادت نائل گردید.
رئیس جمهور پرتلاش و سختکوش ملت ایران در شمار کسانی بود که فارغ از هیاهوهای سیاسی و با اخلاصی کم نظیر، کمر به خدمت بست و تا واپسین روزهای حیات پر برکت خویش از مجاهدت در راه خدا و تلاش برای پاسداری از آرمان های بلند انقلاب اسلامی باز نایستاد.
با عرض تبریک و تسلیت به ملت سربلند ایران و مقام معظم رهبری، و سلام و درود به روح پر فتوح رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش، ما بر این باوریم که این شهادت‌ها شجره طیبه انقلاب اسلامی را بالنده تر و بارورتر خواهد کرد.
آری، شهادت هنر مردان خدا و رستگاری جاوید است. به برکت این شهادت‌ها، به لطف خدا و به برکت حضور پر مهر مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی همچون گذشته با اقتدار به راه خود ادامه می‌دهد.

زیرِ شمشیرِ غمش رقص‌کُنان باید رفت
ک‌آن که شد کشته او نیک سرانجام افتاد»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها