دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
شهید آیت الله رئیسی را به حق می‌توان از مصادیق بارز «سیدالقوم خادمهم» دانست

هرمزگان - رئیس شورای فرهنگ عمومی هرمزگان در پیام تسلیتی نوشت: شهید آیت الله رئیسی را به حق می‌توان از مصادیق بارز «سیدالقوم خادمهم» دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، ️حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان طی پیامی شهادت آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران را تسلیت گفت.

متن پیام حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس بدین شرح است:

عرصه خدمت به بندگان خدا با نیت صادقانه بزرگترین رزق الهی است که بدیلی نمی‌توان برای آن پیدا کرد. شهید آیت الله رئیسی را به حق می‌توان از مصادیق بارز «سیدالقوم خادمهم» دانست که آسایش و آرامش خود را کنار نهاد و خود را وقف خدمت به مردم نمودند.

تواضع توأم با صداقت، اخلاص همراه با مهر و محبت چاشنی این خدمت صادقانه و بی ریائی بود که خداوند اجر و پاداش آن را شهادت در راه خودش قرار داد.

شهادت جانگداز رئیس جمهور عزیز و محبوب دل ملت، خادم الرضا (ع) و همراهان شهیدش به ویژه آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، دکتر امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه و استاندار آذربایجان شرقی دکتر مالک رحمتی به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) و نائب عظیم الشأنش رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای (زید عزه) و همچنین به پیشگاه ملت قدرشناس ایران که منزلت خادمان خود را می دانند تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال می‌خواهم زیر سایه رحمت بی منتهای خود و در کنار شهیدان عرصه خدمت شهیدان رجائی و باهنر در سفره عند ربهم یرزقون خود آنان را میهمان نماید.

بی شک مردم انقلابی و به ویژه هم استانی های عزیزم نیک می‌دانند که انسجام و همدلی و بصیرت انقلابی آنان دشمنان این ملت را بیش از پیش خوار و زبون خواهد نمود.

از مردم عزیز می‌خواهم در مراسم و مناسبت‌های مرتبط با این امر حضور انقلابی خود را به منصه ظهور می رسانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها