سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
ثمرات تلاش‌ دولت سیزدهم در تولید کاغذ سال‌ها بعد مشخص خواهد شد

رئیس اتحادیه صنف کاغذ و مقوا با اشاره به تلاش‌های شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، بر این موضوع تاکید که ثمرات این موضوع سه‌چهار سال آینده مشخص خواهد شد.

حمید نیکدل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به تلاش‌های سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور شهید در حوزه کاغذ، عنوان کرد: طی سه سال اخیر دولت سیزدهم اقدامات بسیار زیادی برای در دسترس قرار دادن کاغذ برای اهالی چاپ و نشر انجام داد و بازار کاغذ با همه نوسانات اما همواره مملو از کالا بود.

وی افزود: در ادامه تاکیدات شهید سیدابراهیم رئیسی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز اقدامات بسیار خوب و حمایت‌گرانه‌ای در این مدت انجام داده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

نیکدل با اشاره به اینکه اکنون حدود ۸۰ درصد کاغذ مورد نیاز کشور وارداتی است، ادامه داد: تنها ۲۰ درصد کاغذ مورد نیاز کشور در داخل تامین می‌شود که آن هم کاغذ چاپ و تحریر است و به همت تلاش‌های رئیس‌جمهور شهید و دولت سیزدهم تا این میزان بود.

به‌گفته وی، اقدامات و تلاش‌های دولت سیزدهم نه امروز و فردا بلکه طی سه‌چهار سال آینده به ثمر می‌نشیند و همه اهالی چاپ و نشر از آن بهره‌مند خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها