چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶
فراخوان دعوت به همکاری نویسندگان در خراسان جنوبی

خراسان جنوبی- دومین کنگره ملی دو هزار شهید استان خراسان جنوبی از تمامی پژوهشگران علاقه‌مند دعوت می‌کند، آثار، پژوهش‌ها و مصاحبه‌های انجام شده، ایده‌ها و... را در زمینه دفاع مقدس و شهدای والامقام با هدف حفظ و نشر آن با انتشارات انصارالرضا به اشتراک بگذارند.

هانیه خالقی زاده مدیر مسئول انتشارات انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در گفت‌وگو خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بیرجند گفت: نویسندگان استان تاکنون هر اثری در خصوص شهدا تالیف کرده‌اند، می توانند برای ما ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه هر کدام از آثار ارسالی، در ابتدا بررسی می‌شود، افزود: در صورت کسب امتیاز در شورای ارزیابی کمیته انتشارات انصارالرضا، حمایت لازم برای نشر و یا چاپ آنها صورت خواهد گرفت.

خالقی زاده گفت: همچنین از تمامی اصحاب قلم و نویسندگان در زمینه تدوین و تالیف کتب دفاع مقدس و شهدای والامقام در گروه‌های سنی بزرگسال، کودک و نوجوان دعوت می‌شود، با ارسال خلاصه‌ای از رزومه خود شامل نمونه کار و سوابق پژوهشی، مراتب علاقه‌مندی و همکاری خود را به این کمیته اعلام کنند.

وی در پایان ادامه داد: موضوعات مربوطه به استان شهیدپرور خراسان جنوبی شامل رویدادهای مربوط به مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی، شهدای والامقام، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و فرماندهان و عملیات های دفاع مقدس است.

مدیر مسئول انتشارات انصارالرضا (ع) استان با بیان اینکه این فراخوان شامل گروه های سنی کودک، نوجوان وبزرگسالان است بیان کرد: از این رو از همه علاقه‌مندان دعوت به عمل می آید آثار خود را تا آخر تیرماه ۱۴۰۳ به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

وی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به آدرس خراسان جنوبی، بیرجند، خیابان امام موسی صدرغربی، پلاک ۴۳، کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید با کد پستی ۹۷۱۸۷۵۳۹۹۱ مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها