سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷
ویژه برنامه «روز وداع یاران» در ساری برگزار شد

مازندران- با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و دیگر مسئولان استانی و شاعران، ویژه برنامه «روز وداع یاران» در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ساری، نماینده ولی فقیه در مازندران عصر سه‌شنبه در مراسم ویژه برنامه «روز وداع یاران» گرامی‌داشت شهدای خدمت، گفت: شهید رئیسی در حوزه قضایی، اجرایی و آستان قدس مسئولیت‌هایی داشت اما خادم امام هشتم بود و به این سمت عشق می‌ورزید همه ما افتخار می‌کنیم نام ما در طومار خادمان امام هشتم باشد فرقی ندارد به صورت رسمی یا غیر رسمی خادم امام رضا (ع) باشیم.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی اظهار کرد: خوب است انسان در غم از دست دادن این شخصیت بزرگ غمگین شود و روضه‌خوانی کند اگرچه برخی رفتار دیگری انجام دادند و خوشحالی کردند که البته تعدادشان اندک بود.

وی گفت: مهم‌تر از سوگ این است که باید به فکر جایگزین باشیم و در انتخابات حضور حداکثری باشیم و بر این کرسی کسی را بنشانیم که دارای ارزش‌های انقلابی باشد و مردم ما بصیر و پرچمدار هستند.

مدیرکل کتابخانه عمومی مازندران در این مراسم اظهار کرد: رئیس‌جمهور شهید بر گسترش کتابخانه‌ها و دسترسی آسان به کتاب تاکید داشت و امیدوارم خداوند ما را ادامه دهنده راه شهدا قرار دهد.

سکینه‌خاتون مهدیان‌پور خاطرنشان کرد: با این رویکرد هدف نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور هم دسترسی آسان به کتاب است و در برخی مناطق با ایجاد پیشخان کتاب، این اقدام صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها