چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷
بررسی اقتصاد فرهنگ و هنر تا فرهنگ مطالعه

هرمزگان - در نشست شورای اداری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، از اقتصاد فرهنگ و هنر تا فرهنگ مطالعه بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، در نخستین نشست شورای اداری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، مواردی در خصوص کتاب و کتابخوانی از اقتصاد فرهنگ و هنر تا فرهنگ مطالعه مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در این نشست در زمینه اختصاص بودجه طرح های قرارگاه شهید آوینی به شهرستان‌ها که شامل موضوعات سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقتصاد فرهنگ و هنر، اقتصاد مقاومتی، فضای مجازی، نسل دیجیتال و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی، بحث و تبادل نظر شد.

همچنین اعضای این نشست درباره فرهنگ مطالعه، سواد رسانه‌ای، طرح جوانی جمعیت، فرهنگ امید، نشاط و سرزندگی، سرمایه اجتماعی، هویت ملی و اسلامی، مفاخر و اسطوره‌های دینی و ملی، قومیت‌ها و خرده فرهنگ‌های استان به تبادل نظر و گفت‌وگو پرداختند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیز ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهدای خدمت به وجوه متفاوت شخصیتی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید و شهید حسین امیر عبدالهیان وزیر امور خارجه ایران پرداخت.

اسمعیل جهانگیری همچنین در خصوص جنایات رژیم سفاک صهیونیستی در غزه و رفح علیه بشریت ابراز تاسف و این جنایات را محکوم و ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد از هم پاشیدن رژیم صهیونیستی باشیم.

به گزارش ایبنا، اولین جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ادارات شهرستان و دیگر اعضا در سالن رودکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها