پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
مسابقات مجازی قرآن، عترت و نماز در البرز برگزار می‌شود

البرز - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز از برگزاری مسابقات مجازی قرآن، عترت و نماز در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرج، هادی خانمحمدی اظهار کرد: مسابقات مجازی قرآن، عترت و نماز ویژه دانش آموزان همه پایه‌های تحصیلی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: دانش‌آموزان برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون بر اساس جدول زمان‌بندی به صفحه شخصی خود در سامانه my.medu.ir، بخش خدمات پرورشی، مسابقات قرآن، عترت و نماز مراجعه کنند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز گفت: این مسابقات در حوزه قرآن (حفظ موضوعی قرآن کریم)، حوزه عترت (مصباح الهدی امام شناسی) و نماز (نور چشم) برگزار می‌شود.

طراحی کتاب‌های مقطع ابتدایی با محوریت ۱۴ معصوم (ع)

خانمحمدی بیان کرد: منابع این مسابقات در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است. البته سوالات به گونه‌ای طراحی شده که دانش‌آموز با قرآن کریم و حضور یک بزرگتر هم می‌تواند به سوالات پاسخ دهد. هدف این است که دانش‌آموزان با آیات قرآن آشنا شود و از آن بهره شود.

وی افزود: کتاب‌های مقطع ابتدایی با محوریت ۱۴ معصوم (ع) طراحی شده است. مسابقه نور چشم هم با منبع عطر خوش نماز برگزار خواهد شد که از اصول دین و آموزش نماز را شامل می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز گفت: به همه دانش‌آموزانی که حد نصاب لازم در این مسابقات را کسب کنند، لوح تقدیر و به قید قرعه به تعدادی از دانش‌آموزانی که بالاترین نمرات را کسب کنند، هدایایی تقدیم خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها