شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹
«اسم من چفیه است» قصه شد

زنجان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: کارگاه قصه‌گویی «اسم من چفیه است» در کانون پرورش فکری زنجان برگزار شد.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: در راستای ارائه آموزش‌های لازم به اعضای کانون پرورش فکری استان زنجان در حوزه داستان نویسی، دوره‌های مربوطه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: قصه گویی نقش مهمی در شکوفایی خلاقیت کودکان دارد و آشنا شدن با شیوه‌های قصه‌گویی کمک می‌کند، تأثیرگذارتر باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری در ارائه آموزش‌های لازم از روش قصه‌گویی استفاده می‌کند، گفت: آغاز یک درس به صورت قصه، به دانش آموزان احساس آرامش می دهد و آنها با درک روایت ملموس داستان وارد حیطه مفهوم درسی می‌شوند.

عیسی‌خانی با اشاره به اینکه همزمان با فرا رسیدن ۱۴ و ۱۵ خردادماه کارگاه قصه‌گویی «اسم من چفیه است» برگزار شد، اضافه کرد: در این کارگاه کودکان داستان‎‌هایی در حوزه جنگ و دفاع مقدس و امام راحل گفتند.

وی به عناوین سایر کارگاه‌های قصه‌گویی هم اشاره کرد و گفت: معرفی کتاب (ای ابراهیم، شهر بی‌خاطره) و کارگاه قصه‌گویی (خوابی پر از شکوفه و شاپرک، اسم من یک پلاک است) از دیگر کارگاه‌هایی است که توسط کانون برگزار شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به اینکه با فرا رسیدن فصل تابستان دوره‌های آموزشی در این ایام به صورت ویژه‌تر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: فعالیت‌های کانون در سطح یک شامل کتاب‌خوانی، قصه‌گویی، معرفی مشاغل، شخصیت‌ها، وقایع، سرود، نمایش خلاق و… به شکل رایگان انجام خواهد شد و کارگاه‌های آموزشی، مهارتی، تربیتی نیز به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

وی گفت: تدوام و اجرای انجمن های هنری، ادبی، فرهنگی و علمی شامل نقاشی، عکاسی، سفالگری، خوشنویسی، شعر، داستان، قصه گویی، زیست شناسی، نجوم و برگزاری باشگاه نقد ادبی ویژه نوجوانان نیز از سایر برنامه‌هایی است که در این ایام اجرایی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط