دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
نمایشگاه کتاب در شهرستان چرداول برپا شد

ایلام- به‌مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرداول نمایشگاه کتاب برپا شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرداول از برگزاری نمایشگاه کتاب و مشارکت در مراسم ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مسجد جامع شهر سرابله خبر داد.

محمدحسن ابراهیم‌بیگی گفت: به‌مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی امام (ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد، نمایشگاه کتاب اهدایی با حمایت قرارگاه شهید آوینی و ستاد مراسم شهرستان چرداول با حضور حجت‌الاسلام فریادی امام جمعه، علی‌محمدی فرماندار، روحانیون، روسای ادارات و عموم مردم ولایت‌مدار این شهرستان در مسجد جامع برگزار شد.

ابراهیم‌بیگی افزود: در این مراسم تعداد ۳۰۰ جلد کتاب با عناوین فرهنگی، اجتماعی سیاسی، اقتصادی و … به شرکت کنندگان اهدا شد.

وی ادامه داد: در مراسم ارتحال امام (ره) و گرامیداشت واقعه قیام ۱۵ خرداد، امیرحسین تکش، شاعر و عضو انجمن شعر و ادب قطعه شعری در وصف امام (ره) قرائت کرد و در ادامه همایون حیدری مداح و عضو انجمن قرآن و نهج البلاغه به مداحی پرداخت.

وی ادامه داد: در این مراسم حجت‌الاسلام علی‌محمدی نماینده مقام معظم رهبری در سپاه ایلام در مورد شخصیت والای حضرت امام (ره) و واقعه قیام ۱۵ خرداد گفت: امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در تاریخ است. حضرت امام، عالمی توانا و عارفی زاهد و از مراجع تقلید شیعه بود که انقلاب ۱۳۵۷ ایران را رهبری کرد و در پی به نتیجه رسیدن آن، پس از اعلام نتیجه انتخابات تعیین نظام انقلاب، نظام جمهوری اسلامی ایران را بنیانگذاری کرد.

ابراهیم‌بیگی، هدف از برگزاری نمایشگاه و مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد را تجدید میثاق با آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها