پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
خرمدره از امکانات فرهنگی و هنری محروم است

زنجان- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره گفت: اصحاب فرهنگ و هنر خرمدره خواستار افزایش زیرساخت‌های فرهنگی در این شهرستان هستند زیرا خرمدره در این زمینه محروم است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان، زهرا باقرزاده در جریان دیدار جمعی از شاعران، نویسندگان، هنرمندان و خبرنگاران با نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری و با اشاره به جای خالی وجود سالنی مناسب در شهرستان برای برگزاری کنسرت‌ها و همایش‌های بزرگ، اظهار کرد: خواستار پیگیری جدی موضوع احداث سالنی در شأن مردم شهرستان از سوی نماینده و با کمک شهرداری هستیم.

وی با توضیح اینکه همه همایش‌ها، اکران فیلم‌های سینمایی، برگزاری تئاترها و جشن‌های بزرگ در سالن فرهنگسرای امام خمینی (ره) انجام می‌شود، ادامه داد: گنجایش کم سالن موجب شده در زمینه برگزاری کنسرت‌ها و جشنواره‌ها موفق عمل نکنیم که با توجه به همین موضوع انتظار داریم با حمایت مسئولان بخصوص نماینده شهرستان مکان مناسبی برای برای اجرا این برنامه‌ها در شهرستان خرمدره احداث شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمدره با بیان اینکه سالن فرهنگسرای امام خمینی (ره) شهرستان سال‌هاست که در مراسم مختلف خدمات‌رسانی می‌کند، اظهار کرد: این سالن رو به فرسودگی است و همین موضوع، مشکلاتی را به دنبال دارد.

نماینده مردم ابهر و خرمدره و سلطانیه در مجلس نیز در این دیدار گفت: امیدواریم بتوانیم با تعامل و هم‌افزایی با هنرمندان، مشکلات را پیگیر و حل کنیم.

منصور علیمردانی با اشاره به مشکل مطرح‌شده در جلسه در زمینه نبود سالن، بیان کرد: برای حل این مشکل باید نشستی با حضور شهردار و شورای اسلامی شهر خرمدره برگزار شود.

در ادامه این دیدار هنرمندان حاضر به بیان دیدگاه‌ها و نظرهای خود پرداختند و از نماینده مجلس خواستند مشکلات و مسائل حوزه فرهنگ و هنر را به‌صورت ویژه رصد کند و به دغدغه‌ها و مطالبات هنرمندان توجه بیشتری داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط