شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
نخستین شماره روزنامه «آگاه» از راه رسید

اولین شماره روزنامه «آگاه» با شعار «تا قله راهی نیست» از امروز شنبه ۱۹ خرداد ماه منتشر شد و روی پیشخان مطبوعات کشور آمد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا اولین شماره رسمی روزنامه آگاه با شعار «تا قله راهی نیست» از روز شنبه ۱۹ خرداد چاپ و توزیع شد.


روزنامه آگاه با هدف تبیین گفتمان انقلابی اسلامی و در راستای گام دوم انقلاب و نکات مصرحه در چشم انداز ۱۴۰۴ با هدف ارائه تحلیل و روشنگری در سه حوزه تخصصی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی آغاز به کار کرده و در این سه حوزه و زیر مجموعه‌های آن به تولید محتوای تحلیلی و خبری تحلیلی خواهد پرداخت.
هدف از تولد این روزنامه جدید بازخوانی رویکردها و عملکرهایی است که طی سالیان متمادی بیان نشده، مغفول مانده یا آنچنان که باید به اهم نظام مسائل آن تاکید نشده است.


همچنین روزنامه آگاه، قرار است آگاهی برپایه تحلیل‌های تخصصی به مخاطب و خواننده خود ارائه کند که ممکن است کمتر جایی با آن مواجه شده باشد.
گفتنی است آگاه جدیدترین عضو گروه رسانه‌ای مهر خواهد بود. گروه رسانه‌ای مهر شامل خبرگزاری مهر، موسسه انتشاراتی مهر، مهرینو (خانه خلاقیت و نوآوری مهر) و روزنامه انگلیسی‌زبان تهران‌تایمز است که این روزنامه اخیراً چهلمین سالگرد تأسیس خود را جشن گرفت.


مدیرمسئول روزنامه آگاه، محمدمهدی رحمتی است و سردبیری این روزنامه را امیر اسماعیلی برعهده دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها